او زنان را با وعده مهاجرت به اروپا فریب داد


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896433

رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: فردی که با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی اقدام به فریب زنان می کرد، دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با وقوع کلاهبرداری های زنجیره ای از زنان در شرق تهران، بررسی این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت. پایگاه چهارم پلیس آگاهی

وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که مرد جوان با الفاظ تهمت آمیز، مهاجرت به کشورهای اروپایی و وعده های دروغین ازدواج از چهار زن کلاهبرداری کرده و به مبلغ 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و ناپدید شده است.

مرد جوان با الفاظ تهمت آمیز، مهاجرت به کشورهای اروپایی و وعده های دروغین ازدواج از چهار زن کلاهبرداری کرد و مبلغ 10 میلیارد ریال را کلاهبرداری کرد و ناپدید شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و با بررسی های شبانه روزی متوجه شدند که مرد جوان هم اکنون با زنی در فضای مجازی رابطه دارد و اقدام به کلاهبرداری می کند.

ولی پور گودرزی افزود: با دریافت این مهم، کارآگاهان پایگاه چهارم رصد اطلاعاتی را آغاز و با اقدامات ویژه پلیسی هویت و مخفیگاه اصلی متهم را در شمال تهران شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان به محل مورد نظر در شرق تهران رفته و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مراجع قضایی متهم را دستگیر کنند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم بی توجهی به زنان و فریب آنان با شگرد مهاجرت به کشورهای اروپایی و دادن وعده واهی ازدواج به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کرد. “

ولی پور گودرزی خاطرنشان کرد: با توجه به دستگیری این کلاهبردار، دستوری از سوی بازپرس شعبه دهم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران مبنی بر انتشار عکس این مجرم بدون پوشاندن صورت صادر شد تا چنانچه شهروندانی با کلاهبرداری از این طریق می توانند با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران پرونده تشکیل دهند.

دیدگاهتان را بنویسید