اگر خود را در مسیر تحقق وعده الهی قرار دهیم، همواره پیروز میدان‌ها خواهیم بود

سخنران این مراسم در ادامه سخنان خود به ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران اشاره کرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی از همان ابتدا در نهضت اسلامی خود خواستار حمایت از مظلوم و مخالفت با ظالم شد. در ابتدا اظهار داشت: وقتی امام خمینی(ره) آمریکا را فساد و رژیم صهیونیستی را کودک کش معرفی کردند. دشمنان اسلام که تشکیل حکومت مبتنی بر اندیشه اسلامی را ندیدند با انقلاب اسلامی مخالفت کردند.

وی تاکید کرد: در نبرد حق و باطل همیشه حق برنده میدان است. وی تصریح کرد: مطمئن باشید که اگر دشمنان اسلام و انقلاب و همه یاران آن در این عمر 45 ساله انقلاب حتی یک پیروزی به دست می آوردند با سلطه رسانه ها گوش جهانیان را کر می کردند. دسترس. بر اساس آیات صریح خداوند، در نبرد دائمی حق و باطل و حزب الله و حزب شیطان، حزب خدا همیشه پیروز است، زیرا این خداوند است که در جبهه حق پیروز شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه برای حضور در حزب الله و در صف اول حق باید همیشه هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته همه بدی های دنیا با تقابل های گذشته متفاوت بود. قیام بزرگ و جنگ عمومی علیه انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی افزود: آنها فکر می کردند با ابزاری که دارند می توانند انقلاب اسلامی را شکست دهند. حالا این شورش باعث شده کسانی که 44 سال پیش از انقلاب منتفع شده‌اند در این فضا خود را رسوا کنند و همین حرف‌ها را به آمریکا تکرار کنند و به خواسته‌اش عمل کنند.

سردار فدوی ضمن اشاره به اینکه حامیان بی شمار انقلاب اسلامی در جبهه حق و حزب خدا و ایثار و فداکاری های آنان دسیسه های شوم دشمنان را خنثی کرد، تصریح کرد: یاران انقلاب اسلامی همواره در میدان دفاع از انقلاب هستند. و اسلام رزمندگان سختی های زیادی را متحمل شدند تا بدی های دنیا نتوانند به اهداف خود برسند و با ایثار و شهادت خود نقشه شوم کشتار بلاهای دنیا را بی ثمر کردند. قدرت انقلاب اسلامی به حدی رسیده است که دشمنان انقلاب عظمت آن را درک نمی کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به عملیات مسجد الاقصی اشاره کرد و کشتار کودکان و سالمندان را بزرگ ترین شکست راهبردی در کنار شکست های تاکتیکی و عملیاتی جبهه باطل آمریکا و همدستان آن برشمرد. و افشای دروغ بزرگ صهیونیست ها برای ملت های جهان وی همچنین به بررسی دیگر ناکامی های مفتضحانه رژیم صهیونیستی پرداخت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کشتار زنان و کودکان غزه جز نشان دادن چهره واقعی جنایتکاری و اشغال وحشیانه صهیونیست ها کاری برای آنها نخواهد داشت.

سخنران این مراسم جنگ اقتصادی، رسانه ای و فضای مجازی را از دیگر جبهه های تقابل گفتمان انقلاب اسلامی با استکبار جهانی دانست و با بیان اینکه شیطان بزرگ در جنگ اقتصادی تمام ملت ایران را هدف قرار داده است، یادآور شد: ضمن اینکه درست می دانیم و در کارها وقت شناس هستیم، باید مصمم به انجام کارها صادقانه و خالصانه باشیم. زیرا خداوند بهترین نتیجه را به کسانی می دهد که در راه خدا صادق باشند.

وی به اقتدار وصف ناپذیر جبهه مقاومت در سرزمین های اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: همانطور که آیات الهی تصریح می کند; کسانی که تکالیف خود را انجام می دهند، خداوند هرگز آنها را در بن بست نمی گذارد و از جایی که فکر نمی کنند روزی می فرستد. ملتی که به وعده حق الهی ایمان داشته باشد هرگز شکست نخواهد خورد.

سردار فدوی در پایان سخنان خود را به شهدا به عنوان پیشگامان ادای وظیفه دانست و تصریح کرد: شهدا قبل از شهادت به راه راست ایمان داشتند و به عنوان پیشوایان خود با آرامش و آرامش به دیدار خدا شتافتند. قلب مطمئن