نابودی رژیم صهیونیستی یک وعده الهی است و قابل تحقق است


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834575

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: نابودی رژیم صهیونیستی وعده الهی است، حتی یهودیان و صهیونیست ها نیز معتقد به فروپاشی رژیم خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، ناصر ابوشریف ظهر امروز در کنفرانس فلسطینی ها با موضوع مقاومت در برابر جهان اسلام اظهار داشت: فلسطین بیش از هر چیز یک امر اعتقادی است، همانطور که در آیات مختلف درباره نعمت مسجد الاقصی برای صلح اشاره شده است. “

وی گفت: به همین دلیل مسجد الاقصی یکی از مقدس ترین اماکن روی زمین است و برای ما مسلمانان معراج پیامبر و مهد رشد و تکامل پیامبران است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: شاید این یک موضوع تاریخی باشد اما در واقع نقطه شروعی برای ایجاد تعادل در زمین است و در فرهنگ ما حضرت مهدی (عج) آن را تکمیل خواهد کرد.

ابوشریف گفت: بنا به گفته های او، پس از حاکم شدن ظلم و ستم، خواهد آمد و عدالت را در سراسر جهان گسترش خواهد داد، همچنان که سرمایه داری وحشی اکنون جهان را در دست گرفته و افراطی ترین رویکردهای سرمایه داری در نقاط مختلف جهان حاکم است.

وی گفت: مردم اکنون بیشترین نیاز را به اصلاح رویکرد بیشتر با محوریت امام مهدی (عج) و گسترش عدالت در جهان دارند و البته این امر بدون طرح نهضت جهانی اسلام میسر نخواهد بود. توسط امام خمینی (ره) است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ظهور مجدد پروژه اسلامی در منطقه ایجاد شده است، افزود: این تصمیم صهیونیستی، غربی و آمریکایی است که هیچ ساختاری نباید بیشتر از این باشد. 1500 مایلی از قدس قوی باشید.

ابوشریف ادامه داد: نه تنها پروژه های تحقیقاتی، بلکه همه فعالیت ها در همه ابعاد در ایران، ترکیه، پاکستان، عراق، سوریه و همه کشورهایی که در این شعاع هستند نباید پیشرفت و رونق داشته باشد.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب یک موهبت الهی است چرا که در شرایطی که فضای حاکم بر جهان متوجه شد که امکان تصمیم گیری یک ساختار وجود نداشت.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: لیبی، یمن و ده ها کشور دیگر را می توان استقلال طلب و جنگنده با رژیم صهیونیستی اما شکست خورده دانست، پس باید با اتکال به خود و یاری خداوند متعال به این مهم دست یابیم.

ابوشریف معتقد است که رستگاری و غلبه بر این شرایط تنها در گرو مبارزه با ساختار و پروژه بزرگ غربی به رهبری رژیم صهیونیستی است که به حق خمینی (ره) آن را غده سرطانی نامیده است.

وی گفت: ده ها، صدها و هزاران مقاله درباره جنایات رژیم صهیونیستی منتشر شده است. این جنایات در حالی ادامه دارد که فلسطینی ها در اشغال کامل سرزمین های اشغالی کشته می شوند. امسال سال حبس است و اگر یک صهیونیست را بکشد باید بقیه عمرش را در زندان بگذراند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید