پیروزی حماس طلیعه تحقق وعده الهی و پیروزی نهایی جبهه حق است

در بیانیه پایانی ویژه برنامه حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمده است: پیروزی اخیر حماس در مقابل دشمن صهیونیستی، طلیعه پیروزی های پیش روست که وعده الهی را زودتر از آنچه بتوان تصور کرد محقق می سازد.


به گزارش خبرگزاری موج قم، ویژه برنامه حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با عنوان «کربلای غزه» و با هدف محکوم کردن حمله ددمنشانه به بیمارستان المعمدانی، پنجشنبه شب و با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر امامزاده شاه سید علی علیه السلام قم برگزار شد.

در پایان این همایش، بیانیه ای به شرح زیر قرائت شد:

در حالیکه رژیم غاصب صهیونیستی در دو میدان سیاسی و نظامی، در شبکه ای در هم تنیده از مشکلات دست و پا می زد و هر روز و هر ساعت در انتظار تیغ برنده حماس به سر می برد، به ناگاه در بامداد روز شنبه 15 مهرماه با طوفان بی امان الاقصی روبرو شد.

آری! جوانان غیور و مسلمان جبهه مقاومت به ویژه گردان های عزالدین قسام از شاخه نظامی حماس در پی اهانت چندین باره رژیم اشغالگر قدس به مسجدالاقصی، به شایستگی، کوبنده و بی نظیر پاسخ دادند و کاری کردند که در تاریخ فلسطین ثبت شود.

جوانان مقاومت با هک گنبد پوشالی آهنین دشمن و سقوط پایگاه های نظامی دشمن در اطراف غزه، یکی پس از دیگری و با شلیک 5 هزار موشک به مأمن کفر و صهیون، هجمه ای بی بدیل و ترکیبی را به جهانیان نشان دادند و بزرگترین ضربه امنیتی و اطلاعاتی را بر صهیونیسم وارد کردند.

هلاکت صدها تن از جیش یهود معاند و بیش از هزار زخمی و اسارت خفت بار فرمانده سابق حمله به غزه و چندین تن از افسران عالیرتبه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، طلیعه پیروزی های پیش روست که وعده الهی را زودتر از آنچه بتوان تصور کرد محقق می سازد.

ضمن حمایت از تمام جنبش های آزادی بخش و نیروهای فداکار جبهه مقاومت، اعلام می داریم برای جانفشانی به فرمان فرمانده کل قوا و امام مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در فلسطین اشغالی، غزه و سایر بلاد درگیر با دشمن صهیونیستی، آماده و مهیا و خواهیم بود و برای نبرد موعود، لحظه شماری می کنیم.

انا فتحنا لک فتحا مبینا…



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید