ایجاد استراتژی برای خلاقیت و کارایی در تدریس

ساعت: 18:57
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784317

با درک اهمیت و ضرورت اصلاح یا تغییر الگوها و سبک‌های جاری تدریس و تبیین روش‌های خلاقانه و مؤثر، هدف «جشنواره شهید مطهری». الگوی تدریس عالی: f.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دانشگاه امام حسین(ع)، جشنواره شهید مطهری، الگوی برتر تدریس با حضور اساتید و مربیان مراکز و رده های مختلف سپاه به منظور ارتقای کیفیت و توسعه الگوها و روش های موثر در آموزش عالی، دانشگاهی و سایر دوره ها دوره ها در دانشگاه امام حسین برگزار شد.

حافظ ستود دبیر جشنواره در خصوص اهداف این برنامه گفت: هدف کلی جشنواره شهید مطهری ارتقای سطح کیفی آموزش و کشف و توسعه الگوها و روش های خلاقانه و مؤثر برای تدریس دروس عقیدتی سیاسی است. در کلیه دوره های آموزشی و همچنین ارتقای عملکرد معلمان.” و مربیان با شناسایی الگوهای برتر و روش های تدریس بر اساس معیارهای عملکرد و اشاعه الگوهای موثر و شناسایی بهترین استعدادها در شبکه اساتید عقیدتی سیاسی و مربیان فرصت هایی برای خلاقیت و نوآوری فراهم می کنند. علمی و توانمندسازی معلمان و معلمان و در نهایت دستیابی به الگوی مناسب در عرصه آموزش.

وی با اشاره به مصوبه آئین نامه مرتبه مرتبه اعضا هیأت علمی که به تصویب دانشگاه عالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، افزود: طبق نقشه کلی علمی کشور دانشگاه حسین را دارم و انشاءالله خواهیم کرد. سعی کنید با ابتکارات و روش های جدید مانند این جشنواره از دانش فراتر بروید و سعی کنیم جشنواره شهید مطهری را در سال های آینده برنامه ریزی و اجرا کنیم و آن را به سایر دانشگاه ها نیز گسترش دهیم.

گفتنی است این جشنواره از 22 تا 25 آذرماه با حضور اساتید و اساتید رده های کشور در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید