ایجاد امنیت و پلیس مردمی مظهر اقتدار کشور است


ساعت: 22:49
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901308

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت هفته نیروی انتظامی، پلیس امنیت آفرین و مردمی را مظهر اقتدار کشور و سربلندی ملت بزرگ ایران دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت هفته نیروی انتظامی، پلیس امنیت آفرین و مردمی را مظهر اقتدار کشور و سربلندی ملت بزرگ ایران می داند.

در بیانیه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است:

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان امنیت کشور، تلاش های ارزنده و شایسته ای در جهت تامین امنیت و ارتقای آگاهی عمومی در خصوص قانون مداری و حفظ ارزش های اجتماعی انجام داده است، این واقعیت نشان می دهد که فرماندهان و افسران به استفاده هوشمندانه از منابع و ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری در انجام ماموریت های محوله متعهد و متعهد هستند.

این بیانیه بررسی و خاطرنشان می کند که مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن که امروزه در جنگ شناختی علیه نظام و انقلاب اسلامی از پیچیدگی و گستردگی بیشتری برخوردار است، یکی از مهمترین محورهای مأموریت فرماندهی نیروی انتظامی در وضعیت خطیر کنونی کشور: از جمله حوزه های جدید در حوزه درخواست ها و انتظارات از فرماندهی نیروی انتظامی برخورد هوشمندانه، قاطع و موفق با بسترها، مصادیق و مظاهر نقض موازین اخلاقی و فرهنگی و تلاش برای حفاظت از مردم از تهدیدات ناشی از سناریوها و پروژه های خصمانه در تعرض به مبانی فکری و اخلاقی جامعه که علاوه بر مأموریت و مسئولیت سایر نهادها و نهادهای مسئول در این زمینه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقابله مستمر و مؤثر با اشرار و سوداگران مرگ، حفظ جان و مال و ناموس و آبروی ملت عزیز ایران اسلامی و ایجاد فضای امن و آرام برای زندگی مردم و ترویج رعایت قانون در جامعه که در حال حاضر در چارچوب مجاهدت است، غیرت مردان فرماندهی انتظامی و سایر نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی کشور، پایداری و تداوم امنیت این سازمان مقتدر و نجیب را تضمین کرد. .

به هر حال این بیانیه سر تعظیم اقتدار کرامت شهدا، جانبازان و جان باختگان فرماندهی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های خطرناک و دشوار امنیت، آرامش و نظم عمومی جامعه اسلامی به ویژه اغتشاشات ایستاده و هوشمندانه است. و اقدامات تروریستی مزدوران مسلح وابسته به استکبار جهانی، پلیس مقتدر و مردمی را سرمایه بزرگ میهن اسلامی توصیف می کند و تاکید می کند: فرماندهی نیروی انتظامی در راستای تنظیم منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نظم، انضباط و امنیت اجتماعی را در عرصه های مختلف تامین خواهند کرد. این مهم را سرلوحه و راهبرد خود دانسته و با توانمندی ها و توانمندی های ممتاز و قدرتمند خود در کنار سایر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور، لحظه ای در حفظ امنیت و آرامش پایدار کشور عزیزمان درنگ نکرد و با همه تهدیدها و مطامع دشمنان برای تهدید هنجارها و ارزش‌ها و ملت بزرگ ایران قاطعانه عمل خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید