ایجاد بی اعتمادی در بین مردم بزرگترین بلای نظام است

وی اضافه کرد: موضوع خدمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کلمه خدمت معنای وسیعی دارد و تمامی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در بر می گیرد، از این رو تمامی برنامه های توسعه کشور بر مبنای خدمت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین تصریح کرد: برنامه پنج ساله ششم رو به پایان است و در برنامه پنج ساله هفتم با «طرح ساماندهی اشتغال» عمدتاً روی وضعیت کارکنان دولت کار خواهیم کرد. از کارمندان دولت”.

وی خاطرنشان کرد: در دولت و مجلس انقلاب همه باید شبانه روز برای آبادانی کشور تلاش کنیم و این در حالی است که خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک مصلحت است و شهید بهشتی نیز در این باره اظهار داشت. در نظر بگیرید که “ما تشنه قدرت هستیم، نه؟” تشنه قدرت هستیم.

رحمانی تصریح کرد: مسئولیت را با رهبری اشتباه نگیریم زیرا همه ما مسئولیم و باید بدون هیچ تردیدی به مطالبات و دغدغه های مردم پاسخ دهیم.

وی تاکید کرد: برای ایجاد امنیت ملی، وحدت ملی و حفظ نظام باید خدمت کرد. وی بیان کرد: یکی از مولفه های واقعی وحدت ملی این است که مسئولان در خدمت مردم باشند و مردم پشتیبان دولت باشند.

این مسئول ابراز داشت: مشاهده احساس بی توجهی کارکنان نسبت به انجام وظایف و تکالیف و ایجاد بی اعتمادی در بین مردم بزرگترین بلای نظام و انقلاب خواهد بود، لذا کارکنان باید در انجام وظایف خود تلاش کنند. خدمت به مردم

وی ادامه داد: پایگاه ملی ما خدمتگزار صادقانه است و حفظ این پایگاه در گرو خدمت شایسته ملت است که کارآمدی و برتری نظام جمهوری اسلامی ایران را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم تخستان در مجلس تصریح کرد: باید از شخصیت های برجسته ای مانند مرحوم ابوترابی و سردار سلیمانی الگوبرداری کنیم و شبانه روزی کار کنیم چرا که نمی توان کشور را فقط با کار در ساعات کاری اداره کرد بلکه نیاز به دور زدن دارد. ساعت، تلاش صادقانه و بی محابا.

وی در پایان گفت: آمادگی شنیدن نظرات مسئولان استانی برای تدوین برنامه پنج ساله هفتم را داریم و امیدواریم با اقدامات فعال همه متولیان امر قزوین استانی پایلوت و نمونه باشد. از نظر خدمات، توسعه و دستاوردهای عالی در کشور».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید