ایجاد شغل برای تعاونی ها با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842222

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: مهمترین برنامه اتاق تعاون برای ارتقای فناوری و نوآوری در محیط های کار تعاونی برای ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و خلاق در این زمینه است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلام حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار خاورستان وی بیان کرد: رویکرد اتاق تعاون استان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و خلاق در زمینه توسعه فناوری و نوآوری در مشاغل تعاونی برای ایجاد اشتغال است.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی ادامه داد: خلاقیت، ایده پردازی و ارائه طرح های جدید یکی از مهمترین ارکان کارآفرینی است. مطمئناً شرکت می تواند در این مسیر موفق باشد، همراه با ایده های نو و دانش بنیان از تشکیل تیم مدیریتی قوی تجاری سازی را انجام دهد.

به گفته وی، تعاونی های دانش بنیان توسعه اقتصادی دانش بنیان و دستیابی به اهداف علمی و اقتصادی را در راستای ارتقای اختراع و نوآوری دنبال می کنند.

وی گفت: با تمرکز بر شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در این بخش می‌توانیم فرصت‌های شغلی بیشتری را برای مردم ایجاد کنیم. سرمایه گذاران پیشرو برای کمک به اشتغال و کسب و کار در این راه.

وی افزود: خوشبختانه این استان در بحث کارآفرینی و ایده های خلاقانه و نو در کشور مطرح شده است و جوانان و جویندگان کار باید کار گروهی و همکاری را در اولویت قرار دهند چرا که آینده در دست افرادی است که از اندیشه و اندیشه حمایت می کنند. خلاقانه قادر به کار در یک تیم و ایجاد مجموعه های مدرن و پویا متناسب با نیازهای بازار کار است.

حسینی با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای تعریف راهبرد اساسی اندیشه های علمی، اقتصادی و دانش بنیان اقتصادی گفت: داشتن برنامه ریزی منسجم و دقیق موجب سرعت و دقت در اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری می شود. “

وی گفت: بایر همه دستگاه های اجرایی باید برنامه های خود را به کارگروه های مربوطه ارائه کنند و جمع بندی نهایی به اطلاع همه برسد و حمایت همه جانبه شود.

وی با تاکید بر اهمیت راه اندازی شرکت های دانش بنیان گفت: اولویت پرداخت ها باید راه اندازی، تکمیل و توسعه طرح های تولیدی دانش بنیان با ظرفیت اشتغال بالا باشد.

وی تعاونی‌ها را مهم‌ترین و باوقارترین بخش اقتصاد عمومی برشمرد و گفت: ایجاد محل‌های تعاونی در دانشگاه‌ها باعث تشویق جوانان به کار گروهی و تشکیل تیم‌هایی برای ایجاد اشتغال و دانش و جمع‌بندی ایده‌های خلاقانه و نوآورانه می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید