ایران اسلامی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای به قدرتمندترین کشور تبدیل شده است

زمان: 14:41
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777821

فرمانده پایگاه سایبری و مقابله با تهدیدات جدید در پایگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: ایران اسلامی در معادلات منطقه ای و فرامنطقه ای به قدرتمندترین کشور تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول هایی از موج بیانی ؛ به مناسبت کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان ، بناهایی در استان زنجان در این زمینه برگزار می شود.

سرلشکر ایزدی با صدور پیامی سومین یادمان شهدای غرب و شمال غرب استان زنجان را گرامی داشت.

متن سرلشکر ایزدی

در پیامی به سومین یادمان 832 شهید در غرب و شمال غرب استان زنجان ، دکتر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و مقابله با تهدیدات جدید در مقر مرکزی خاتم الانبیاء ، جهاد و شهادت در کشور ذکر شد. مجاهد خاموش

“و از جانب خدا از پیامبر اطاعت می کند که خدا از پیامبران ، صالحین ، شهدا و صالحان برکت داده است.”

(کسانی که از خدا و رسولش اطاعت می کنند ، یاران کسانی هستند که خداوند به آنها برکت داده است ، پیامبران ، شهدای مخلص و صالحان) سوره نساء/ آیه 61 »

“جهاد به نام خدا ، سخت تر ، با فضیلت تر ، روشن تر و پایدارتر ، شما در کردستان به چنین جهادی در برابر دشمنان خدا پشت کرده اید.” “خدا شما را قبول کند.”

مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)

سلام و درود بی پایان به ارواح مطهر شهدا ، بر شهدا و سلام و رحمت الهی به رهبر معظم امام و ولایت عمرو ، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا ، امام خامنه ای. درود و سلام خداوند متعال و فرشتگانش بر پیامبر رحمت و احسان حضرت محمد مصطفی (ص) که در ایام ولادت با سعادت رحمت برای جهانیان هستیم. درود و سلام بر رزمندگان اسلام ، شهدا ، غرب و شمال غرب کشور ، یادگارهای حماسی هشت سال دفاع مقدس و همه خانواده های شریف شهدا به ویژه شهدای پیشمرگه مسلمان. و غواصان دریا و پایتخت شور و شعور حسینی ، به ویژه 832 شهید مظلوم و سرافراز غرب و شمال غرب استان زنجان.

اکنون ، چهار دهه بعد ، به برکت انقلاب اسلامی ، ایالات متحده و متحدان غربی آن و واکنش مناطق مرتبط نه تنها به اهداف شیطانی و غیر انسانی خود دست یافته اند ، بلکه موقعیت استکبار خود را در صحنه بین المللی تضعیف کرده اند و شاهد موفقیت علمی هستند. ملت سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مفتخر و الگوی آن برای سایر کشورها و ملت ها در خط مقدم نظام سلطه قرار دارند.

البته موقعیت ممتاز منطقه ای و نفوذ فرا منطقه ای انقلاب اسلامی. استاندار در مسیر صحیح قرآن و عترت قرار دارد و آرمان های والای امام خمینی (ره) و رهبری حکیمانه و خردمندانه انقلاب امام خامنه ای را دنبال می کند. در گفتمان انقلاب اسلامی ، اصل استقلال همه جانبه و تلاش برای حفظ و ارتقای عزت ملی از طریق پیشرفت و اعتماد به نفس ، به ویژه در زمینه علوم و فن آوری های جدید است. اسلام ناب مسلمان (ص) با قرائت امام خمینی (س) را می توان دال محوری گفتمان انقلاب اسلامی دانست. این اسلام همان اسلام سیاسی ، اسلام انقلابی و اسلام جهاد ، مبارزه و شرع است.

در گفتمان انقلاب اسلامی ، سعادت دنیا و کمال آخرت به طور همزمان در نظر گرفته می شود. بر این اساس ، نظام اسلامی ، همانطور که باید از صلح جهان از نظر صلح ، امنیت ، رفاه و سایر حقوق شهروندی مراقبت کند ، باید با نجات و کمال مردم و رشد و تعالی معنوی افراد نیز برخورد کند. و جامعه همچنین نامه ای بنویسید که همان دولت جهادی و اسلامی است.

در این راستا ، با نگاهی واقع بینانه به صفحات تاریخ 300 سال گذشته ایران در جنگهای تحمیلی دشمنان علیه این سرزمین ، بسیاری از شهرها از بدن ایران جدا شده اند و تنها در حماسه ماندگار هشت ساله دفاع مقدس از ایران اسلامی. به دست دشمن وطن سپرده نشد و امروز به لطف خداوند متعال با برکت شجاعت ، ایثار ، شهادت و اراده قوی ، تلاش و غیرت مبارزه ، ستمگران ، ستمگران و متجاوزان را در هم می کوبد. مردان با حمایت مادران ، خواهران ، همسران ، شهدا و ایثارگران و روح مقدس امام خمینی (ره) و رهبری حکیمانه امام خامنه ای از ایران اسلامی به امن ترین ، مهمترین و قدرتمندترین کشور منطقه و حتی معادلات فرامنطقه ای تبدیل شده اند. به

نام مردان و زنان شجاع و مصمم استان زنجان بر صفحه کتاب انقلاب و حفاظت مقدس به زیبایی می درخشد. استان زنجان با اهدای 3 هزار و 535 شهید دارای پوشش صورتی نقش بسیار ارزنده ای در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی ایفا کرد. بنابراین ، بر ماست که یاد و خاطره شهدا ، شهدا ، رزمندگان ، خط شکنان و غواصان زنجانی را در جامعه ساری زنده نگه داریم.

رزمندگان جان برکف زنجانی در طول جنگ در مرزهای جنوبی به عنوان خط شکن و غواص دریادلها و همچنین در مرزهای غربی کشور و کوههای سر به فلک کشیده کردستان درگیر نبرد با عناصر دشمن و ضد انقلاب با و پاکسازی مناطق مختلف سرزمین مجاهدین خاموش ، به ویژه در شهر بانه بودند و جان خود را فدا کردند.

آنها پاسداران ارزشهای این انقلاب اسلامی بودند ، اکنون ما باید به این تزئین درخشان ادامه دهیم.

وظیفه خود می دانم که از رشادت ها ، دلاوری ها و حماسه های رزمندگان استان زنجان قدردانی کنم و درود بر روح مقدس و درخشان 3535 شهید و 832 شهید غرب و شمال غرب استان و از خداوند متعال می خواهم همه ما را حفظ کند. به از نظر ارزشها ، آرمانهای شهدا و پاسداری از وحدت انقلاب ، هویت ملی و مذهبی این مرز و بوم با رعایت منویات تابع فرمان فرماندهی معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (ره) موفق و تأیید شده است.

خدای من! ما را در ادامه راه درخشان و سرنوشت ساز شهدا یاری و یاری کنید.

و پیامد برای متقین

سرلشکر مصطفی ایزدی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید