این اراده جدی دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور است


ساعت: 18:15
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892582

محمد محبر درباره تکمیل طرح های نیمه تمام ملی گفت: این اراده جدی دولت است که طرح های نیمه کاره را در سراسر کشور تکمیل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمد محبر معاون اول رئیس جمهور عصر امروز برای افتتاح پروژه های هفته دولت وارد مازندران شد.

در این سفر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی استانداری مازندران، در سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور، 935 پروژه هفتگی دولت استان افتتاح و به بهره برداری می رسد و چهار هزار و 473 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شده است. با افتتاح این پروژه ها برای 1539 نفر اشتغال ایجاد می شود.

همچنین به مناسبت هفته دولت با حضور معاون اول رئیس جمهور عملیات اجرایی 207 طرح با سه هزار و 734 میلیارد تومان سرمایه گذاری آغاز می شود.

لذا در این سفر پروژه آبرسانی به حدود 700 هزار نفر از جمعیت بابل، امیرکلا، هادیشهر و بابلسر پس از سیزده سال انتظار به بهره برداری می رسد.

افتتاح بهسازی و نوسازی ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران از دیگر برنامه های سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران است.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به مازندران در فرودگاه شهدای ساری درباره تکمیل پروژه های نیمه تمام ملی گفت: اراده جدی دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور است.

محمد محبر اظهار داشت: در تمام سفرهای رئیس جمهور به استان ها، پروژه جدیدی شاید به ندرت شروع نشد و تمام اعتبارات و اعتبارات به سمت پروژه های نیمه تمام هدایت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید