این بحث حساس باید در استادیوم بهتری انجام می شد/ گاهی باید تسلیم صداهای عجیب و غریب شویم!

ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796255

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گاهی باید به یک رای واقعا عجیب تن بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی قاطع مقابل سپاهان گفت: به نوبه خود از هواداران اراک تشکر می کنم. برد بسیار ارزشمند بود و امتیازات این دیدار در جدول و قهرمانی برای ما بسیار مهم بود. با تلاش بچه ها و انرژی که از هواداران گرفتیم این سه امتیاز را گرفتیم. در ابتدای بازی تحت تاثیر زمین ناهموار ورزشگاه اراک و قدرت تیم حریف قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: یکی دو موقعیت به حریف دادیم اما رفته رفته روندمان خیلی بهتر شد و توپ را شروع کردیم و بهتر کار کردیم.بر این همکاری به جایگاه و هدفی دست یافتیم که در یک تیم کار کنیم. . در نیمه دوم فرصتی به حریف ندادیم و ضدحملات بسیار خوبی انجام دادیم. بچه ها بازی هوشمندانه ای انجام دادند و تمرکز بسیار خوبی داشتند و تمام تلاش خود را برای بردن این بازی انجام دادند.

گل محمدی گفت: همه ما و هواداران از تک تک بازیکنان بابت زحمات و افتخاراتشان در زمین تشکر می کنیم و تبریک می گوییم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. کار نسبت به سال های گذشته سخت تر است و امیدوارم در نهایت بتوانم هواداران را خوشحال کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هر دو تیم اگر در ورزشگاه خود بازی می کردند می توانستند کیفیت بهتری داشته باشند و سفر به اراک چه تاثیری بر کیفیت بازی داشت، اذعان داشت: قبل از بازی هم گفتم که این دیدار کاملا فنی چون دو تیم فنی وجود دارد. حیف شد. این مسابقه باید در زمین چمن و استادیوم مجهز برگزار می شد. نمی خواهم به ورزشگاه اراک بی احترامی کنم اما اینجا درست نبود. بازی در این زمینه بیشتر به اتفاقات و ضربات آزاد بستگی دارد و از نظر کیفی سطح بازی پایین می آید.

او می گوید: «گاهی اوقات باید تسلیم صداهایی شویم که واقعاً عجیب هستند. درست است که بردیم اما این رای برای فوتبال ما عجیب بود و واقعیت نداشت. هر دو تیم ورزشگاه های مجهزی دارند و باید از آنها استفاده کنند. این رای به نفع تیم های دیگر است و آنها از آن بهره بردند. باز هم در رای گیری باید منافع همه تیم ها در نظر گرفته شود و امیدوارم آرا دقیقتر باشد.

گل محمدی درباره عملکرد سپاهان گفت: صحبت از تیمی مثل سپاهان در توان من نیست. آنها همیشه به عنوان یک رقیب مورد احترام ما هستند. هیجان فوتبال چیزی است که گاهی اوقات باعث ایجاد چیزهایی می شود. در فوتبال ممکن است درگیری اتفاق بیفتد و این ماهیت فوتبال است. برای تک تک اعضای تیم سپاهان و هوادارانشان احترام زیادی قائل هستم و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید