این بیمه 90 درصد هزینه های درمان ناباروری را پوشش می دهد


ساعت: 07:55
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877700

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پوشش 90 درصدی خدمات درمان ناباروری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی در حاشیه نشست نمایندگان مجلس از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در خصوص اقدامات حمایتی وزارت بهداشت در زمینه درمان ناباروری گفت: یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت بحث جوانان است. از جمعیت.” . سه و نیم میلیون نابارور در کشور داریم و این افراد در صورت مراقبت های پزشکی خوب می توانند صاحب فرزند شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این اولویت، به شرکت های بیمه تاکید شده است که به افراد نابارور پرداخت کنند و باید این مژده را به ملت بدهیم که 90 درصد خدمات ارائه شده به افراد نابارور تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و این موضوع به تمامی مراکز مربوطه اعلام کرده ایم که به افراد نابارور احترام بگذارند.

عین اللهی گفت: از سوی دیگر مراکز ناباروری در استان های مختلف گسترش یافته و امیدواریم با این اقدام خدمات درمان ناباروری پایدار ارائه شود.

وی در خصوص وضعیت کنونی تاج و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: این اپیدمی هنوز در دنیا فروکش نکرده است و با جابجایی ها و سفرهایی که در حال انجام است مسیرهای جدیدی پیدا می شود، بنابراین باید به ما بر پایبندی به پروتکل های بهداشتی تأکید می کنیم. «مراقب باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید