این شما هستید و این جت شخصی آقای ایلان ماسک است

اگر ثروتمند بودید و مدام از شهری به شهر یا کشوری به کشور دیگر حرکت می‌کردید، احتمالاً به داشتن یک وسیله نقلیه شخصی مانند هواپیما یا یک جت شخصی مانند سایر نقاط جهان فکر می‌کردید.

اکثر افرادی که ثروتمند هستند یا مدیران شرکت های بزرگ و شرکا و صاحبان آنها، برای صرفه جویی در وقت، آرامش و امنیت بیشتر حاضرند با جت شخصی سفر کنند. البته این جت های شخصی در مبلغی که برای آنها می پردازید نیز متفاوت هستند.

جت شخصی لوکس آقای ایلان ماسک
این شما هستید و این جت شخصی آقای ایلان ماسک است

یکی از بهترین نمونه ها جت شخصی ایلان ماسک، مدیر اسپیس ایکس و تسلا است. این کارآفرین و میلیاردر خودساخته چندین هواپیما دارد که خارج از کنترل ما هستند، اما Golf50 G650 ER یکی از بهترین هاست. این هواپیمای لوکس یکی از محصولات منحصر به فرد در جهان است.

هواپیمای شخصی ماسک در سال 2016 به آب انداخته شد و توسط وی خریداری شد. از نظر بهره وری یکی از سریع ترین پروازهای دنیا را دارد و طراحی و خلاقیت آن در بین سایر محصولات حرف اول را می زند. کابین این هواپیما 14 متر است و به راحتی 13 مسافر را در خود جای می دهد.

این شما هستید و این جت شخصی آقای ایلان ماسک است

قسمت های مختلف کابین شامل کار، غذا، تفریح ​​و استراحت می باشد و یکی از مزیت های این جت داشتن 16 پنجره پانوراما و یکی از بزرگترین پنجره ها در بین جت های رقیب می باشد. در اتاق نشیمن این هواپیما شاهد چهار صندلی هستیم و در کنار هر صندلی یک پنجره مخصوص برای این صندلی تعبیه شده است.

یکی دیگر از مزایای این جت پنجره این است که با فشار یک دکمه رنگ آن به مات تبدیل می شود. از طرفی می توان از اتاق غذاخوری به عنوان میز کنفرانس و محل ملاقات استفاده کرد. در نهایت به انتهای هواپیما می رسیم که می تواند پنج مسافر اضافی را در خود جای دهد.

این شما هستید و این جت شخصی آقای ایلان ماسک است

از امکانات و آپشن های این هواپیما می توان به وای فای حین پرواز، نمایشگر 12 اینچی برای هر صندلی با کنتاکت، نمایشگر 32 اینچی و دو صفحه نمایش 16 اینچی که هر کدام در گوشه کابین قرار گرفته اند، اشاره کرد.

این شما هستید و این جت شخصی آقای ایلان ماسک است

البته صندلی ها باید گزینه های بیشتری داشته باشند و یکی از این گزینه ها بازکردن صندلی ها و تبدیل آن ها به مکانی برای استراحت است. همچنین داخل کابین دو حمام با سینک گرانیتی تعبیه شده است و آشپزخانه کل کابین را تزئین کرده است. یکی دیگر از ویژگی های گلف استریم G650ER عدم توانایی در پرواز بیش از 15000 متر است که تنفس را برای مسافران آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید