این شهر پرسپولیس جایی در لیست کی روش ندارد

این شهر پرسپولیس جایی در لیست کی روش ندارد

این در حالی است که هلیل زاده در دوران اسکوچیچ مدافع اصلی تیم ملی بود و توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد اما…

به نظر می رسد برخی مصاحبه های این مدافع مازندرانی مقابل کارلوس کی روش در گذشته جواب داده است. شویا خلیل زاده که در دوران سرمربیگری کارلوس کی روش در لیست سیاه قرار گرفت و نتوانست پیراهن تیم ملی را بپوشد، اخیرا در برخی از مصاحبه های خود به سراغ پرتغالی رفته و این موضوع را بارها تکرار کرده است.

خلیل زاده درباره لزوم حمایت از تیم ملی گفت: همانطور که پشت سر کی روش بودید پشت اسکوچیچ باشید. سرمربی تیم ملی مهم نیست، مهم این است که از تیم ملی حمایت کنیم تا ایران با روحیه خوبی برای جام جهانی آماده شود.»

شجاع در مصاحبه ای در پاسخ به صحبت های افرادی که نگران خط دفاعی تیم ملی در جام جهانی بودند و بدون نام بردن از کی روش به او کنایه زد: برخی از هواداران یا دوستداران تیم ملی دوست دارند یک نفر سرمربی تیم ملی شود. تیم ملی که او باید به زور بگوید و همه زمین خورده اند، اما این خوب نیست. در مقدماتی جام جهانی 4 گل خوردیم که 2 گل در دیدار مقابل کره جنوبی که صعودمان را قطعی کرد، خوردیم. آیا خوردن 2 گل عدد بدی است؟ «چرا در دوره های قبل از خط دفاع انتقاد نمی کردند؟

شجاع خلیل زاده تا زمانی که فکر می کرد کارلوس کی روش به ایران بازخواهد گشت این مصاحبه ها را انجام داد. مدافع ایرانی الاهلی قطر فکر می کرد دراگان اسکوچیچ تا پایان جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران می نشیند و جادوی این رقابت ها برایش خراب می شود اما دوران مربیگری کروات خیلی زود به پایان رسید! با وجود اینکه کارلوس کی روش از فوتبال ایران دور شده اما در کشورمان عواملی هستند که گزارش این مصاحبه ها و برخی بازیکنان را به او می دهند! پرتغالی فعلا قصد دعوت از شجاع خلیل زاده را ندارد و بر این اساس نام مرتضی پورعلیگنجی را به لیست مسافران کمپ اتریش اضافه کرد.

شجاع خلیل زاده هم به نظر می رسد با این مصاحبه ها و مسائل پیش آمده باید جام جهانی را متوقف کند. البته شنیدیم که برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند با حضور در ایران کی روش را مجبور به دعوت از خلیل زاده کنند اما…

لازم به یادآوری است که کارلوس کی روش در آخرین لحظات پیش از جام جهانی 2014 برزیل، شویا خلیل زاده و محمدرضا خلعتبری را از لیست مسافران آن رقابت ها خط زد. شجاع و حلتبری هم مصاحبه کردند و در لیست سیاه پرتغالی ها قرار گرفتند!

دیدگاهتان را بنویسید