این نامه کریستیانو رونالدو را به ایران می برد!

قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام ملت های آسیا با پیام تبریک یاسر المشال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان همراه شد تا پس از دیدار وی با تاج در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا، کمک به بهبود روابط فوتبال ایران و عربستان.

امروز این پیام تبریک با واکنش رئیس فدراسیون فوتبال ایران همراه شد و مهدی تاج در پاسخ به یاسر المشال از پیام وی تشکر کرد و از وی و دبیرکل فدراسیون فوتبال آن کشور دعوت کرد. برای سفر به ایران، برای تقویت روابط بین دو فدراسیون.
دعوتی که بدون شک به عادی سازی روابط فوتبال ایران و عربستان می انجامد و با توجه به اینکه هر دو کشور سهمیه 1+3 در لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارند و احتمال رویارویی تیم های ایرانی و عربستانی در این مسابقات زیاد است، می تواند زمینه ساز برگزاری دیدارهای دو نماینده باشد، کشورها باید در خاک یکدیگر باشند و به این ترتیب شاهد حضور تیم هایی مانند الهلال و النصر با ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو در ایران باشیم.

متن نامه مهدی تاج به یاسر المشعل به نقل از سایت فدراسیون فوتبال را در زیر می خوانید؛

امیدوارم حالتون خوب باشه
خوشحالم که تمجید و سلام خود را به شما و جامعه فوتبال عربستان سعودی برسانم.
بدون شک همه در فوتبال آسیا می دانند که ایران و عربستان سعودی دو قدرت فوتبال در کل قاره هستند.

من قویا معتقدم که باید گام های بیشتری برای رسیدن به موفقیت ها و دستاوردهای فوتبالی بیشتر در هر دو کشور در آینده برداشته شود.
با این اوصاف، افتخار من این است که دعوت رسمی فدراسیون فوتبال ایران را به منظور تحکیم روابط دوجانبه و همکاری‌های بیشتر دو کشور از حضور شما و دبیرکل عربستان سعودی برای بازدید از فدراسیون فوتبال ایران تقدیم کنم.

در پایان، از پیام تبریک محبت آمیز شما به مناسبت قهرمانی در جام ملت های فوتبال ساحلی آسیا 2023 قدردانی می کنم.

این نامه کریستیانو رونالدو را به ایران می برد!

دیدگاهتان را بنویسید