ایوان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1816861

نوری نژاد از آمادگی شهرستان ایوان برای پذیرایی بهتر از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار، نوری نژاد شهردار ایوان گفت: با رنگ آمیزی جداول، بلوارها و زیباسازی شهر، نصب المان های نوروزی، ایجاد و ساماندهی سرویس های بهداشتی، نصب سطل های زباله مکانیزه و پیش بینی مراکز اسکان مسافران از اقدامات اصلی این شهر است. شهرداری ایوان پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

وی به یکی از خواسته های اصلی ساکنان این شهرستان در خصوص بهسازی و آسفالت معابر اشاره کرد و گفت: با تعمیرات مورد نیاز کارخانه سنگ شکن ایوان و بهره برداری از این واحد و همچنین راه اندازی و آماده سازی کلی پروژه کارخانه آسفالت ایوان، نقشه های لازم برای آسفالت در 100000 متر مربع ایوان در شهر ایوان انجام شده است.

شهردار ایوان افزود: 75 تن قیر برای این حجم آسفالت موجود است و 368 تن سهمیه قیر از سوی سازمان شهرداری ها و 200 تن سهمیه بافت فرسوده در نظر گرفته شده که فضای شهری ایوان را به طور کامل بهبود می بخشد. .

نوری نژاد خاطرنشان کرد: شهرداری ایوان در دوره جدید 7 میلیارد و 507 میلیون تن درآمد از حریم محلی، ارزش افزوده، کمک سازمان شهرداری ها و ودیعه ماده 58 داشته است.

وی گفت: علاوه بر این شهرداری ایوان در این مدت موفق به پرداخت بدهی های دوره قبل شده که شامل 5 ماه معوقه کارکنان، برداشت و بدهی قبلی در مجموع حدود 4 میلیارد تن است.

شهردار ایوان اجرای پروژه راه شبانه و ساماندهی میدان امام این شهر را از برنامه های شهرداری در سال 1401 دانست و گفت: در خصوص ساماندهی وانت میوه فروشی ها تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید