بارش باران در تهران تا فردا ادامه دارد

بارش باران در تهران تا فردا ادامه دارد

روز جدید بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ادامه فعالیت سامانه بارشی و آسمانی نیمه ابری همراه با بارش باران و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید همراه با غبار موقتی به ویژه در غرب و نیمه جنوبی پیش بینی می شود. بخشی از کشور .

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا فردا (۹ تا ۲۰ مرداد) با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان در اکثر نقاط استان به ویژه نیمه شمالی، و در ارتفاعات در برخی ساعات متغیر تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و در نقاطی وزش تگرگ و وزش باد شدید به ویژه در نواحی غربی و نیمه جنوبی همراه با گرد و غبار موقت پیش بینی می شود.

از روز سه شنبه تا پنجشنبه (11 تا 23 مردادماه) ابری صاف تا پراکنده، در نقاطی همراه با وزش باد و در نواحی مرتفع منطقه – در نقاط افزایش ابر و در نقاطی بارش پیش بینی می شود.

افزایش تدریجی دما از فردا تا پنجشنبه در انتظار ما است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 37 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (19 مرداد) نیمه ابری و نیمه ابری و وزش باد پراکنده با حداقل دمای 26 و حداکثر 35 درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (20 مرداد) صاف تا نیمه ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. با کمینه دمای 27 و حداکثر دمای هوا 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید