بارش باران در تهران تا فردا ادامه دارد

بارش باران در تهران تا فردا ادامه دارد

روز جدید : بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، شرایط هواشناسی استان تهران فراوانی فعالیت‌های بارشی، باد و افزایش گرد و غبار را به‌ویژه در مناطق جنوبی پیش‌بینی می‌کند.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، هوای استان تهران با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از امروز تا اواخر وقت یکشنبه (27 تا 28 فروردین) متغیر تا ابری همراه با وزش باد، در برخی ساعات وزش باد شدید، بارش و رعد و برق پیش بینی می شود. در مناطق مستعد تگرگ و گاهی وزش باد بسیار شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید به ویژه در نیمه جنوبی.

کاهش نسبی دما در این مدت پیش بینی می شود. از اواخر وقت یکشنبه بتدریج از کاهش ابر و در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (29 تا 31 فروردین) آسمان ملایم تا متغیر همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های امام خمینی (ره) و فرودگاه ورامین با بیشینه دمای 29 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (8 فروردین) نیمه ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید و رعد و برق با حداقل دمای 9 و حداکثر 20 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (9 فروردین) ابری ملایم و وزش باد با حداقل دمای هوا پیش بینی می شود. دمای 10 و حداکثر دمای 23 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی اداره کل هواشناسی استان تهران، در 24 ساعت گذشته دماوند 3.3 میلی متر، لواسان 2.7 میلی متر، شهریار 1.3 میلی متر، آبعلی 1 میلی متر، شمیرانات 0.6 میلی متر، فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد 0.01 میلی متر ثبت کردند. بارش باران.

دیدگاهتان را بنویسید