بارش باران در 16 استان در آستانه شب یلدا / کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور از فردا

ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793854

سازمان هواشناسی با اشاره به بارندگی ها در 16 استان کشور از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور در آستانه شب یلدا خبر داد و پیش بینی کرد آسمان تهران نیمه ابری گاهی همراه با بارش در روز باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی در بسیاری از استان ها، گفت: امروز در نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و رزا و شمال کرمان.

شدت بارش امروز در شرق خوزستان، شمال فارس و کهگیلویه و بویراحمد بیشتر خواهد بود و از اواسط روز با تضعیف سامانه بارشی و گذر از مناطق مذکور، در شرق به فعالیت خود ادامه می دهد. و شمال شرقی.

از چهارشنبه 10 دی ماه تا شنبه 4 دی ماه با شروع سردی هوا کاهش محسوس دما در سواحل شمالی کشور، نواحی غربی، مناطق مرکزی و به تدریج در نواحی شمال شرق و شرق کشور پیش بینی می شود.

از چهارشنبه تا جمعه 12 دی ماه در شمال غرب کشور بارش خواهیم داشت و در روز شنبه 13 دی ماه علاوه بر سواحل شمال غرب و شمال کشور در غرب و جنوب غرب، مرکز و استان های واقع در … دامنه های جنوبی البرز مرکزی. این سامانه یکشنبه هفته آینده در شمال شرق کشور فعال و سپس خارج می شود.

امروز و فردا در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل وزش باد شدید جنوبی خواهیم داشت.

آسمان تهران نیمه ابری گاهی همراه با بارش و هوای ابری در اواسط روز پیش بینی می شود. بیشینه و کمینه دمای فردا تهران 12 و 3 درجه خواهد بود.

سازمان هواشناسی کمینه و بیشینه دمای کشور را اعلام کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 27 درجه بالای صفر گرم ترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه زیر صفر خواهد بود. سردترین مرکز استان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید