بارش برف و باران در برخی استان ها / 7 درجه کاهش دما در نیمه شمالی

ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794805

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف در برخی مناطق خبر داد و گفت: امروز در نیمه شمالی کشور و فردا در نواحی شرقی و شمال شرق کاهش دما پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛ دمای هوا امروز در نیمه شمالی کشور و فردا در نواحی شرق و شمال شرق پیش بینی می شود.

امروز در برخی نقاط استان های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان شمالی بارش باران و برف همراه با وزش باد و افت دما بین 5 تا 7 درجه و در ارتفاعات جنوب کرمان، هرمزگان، جنوب بوشهر و بوشهر پیش بینی می شود. فارس ابرناکی باران ضعیف گاهی باران با رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود.

تا روز سه شنبه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می شود. پیش بینی می شود از بعدازظهر امروز بتدریج ابر کاهش یابد و آسمان فردا در اکثر نقاط کشور صاف باشد.

فردا در جنوب کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و روز بعد در سواحل شرقی عمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و آسمان در در سایر نقاط کشور جوی پایدار در شهرهای صنعتی حاکم است و ترافیک زیاد باعث افزایش غلظت آلاینده‌های هوا می‌شود.

برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در جنوب شرق کشور هوای ابری و وزش باد و برای بقیه هوای آرام و پایدار پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب به کشور برای بخش هایی از خوزستان، بوشهر، کوگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، کرمان و مرکزی و. کوه های جنوبی بارش باران همراه با رعد و برق، طوفان و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف را پیش بینی می کنند.

امروز دریای خزر و خلیج فارس تا روز دوشنبه طوفانی و متلاطم است.

آسمان تهران امروز نیمه ابری و در بعدازظهر بتدریج کاهش ابر پیش بینی می شود و در بعدازظهر وزش باد شدید پیش بینی می شود و از فردا در تهران بتدریج غبار محلی تشکیل می شود. بیشینه و کمینه دمای هوا در پایتخت ۱۱ و ۲ درجه است.

امروز بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای صفر درجه سردترین مرکز کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید