بارش پراکنده در برخی استان ها / احتمال وزش باد در تهران


ساعت: 12:44
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808838

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت خطرات هواشناسی از بارش برف و باران پاره پاره در برخی استان ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صادق ضیائیان با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا در روزهای آینده گفت: امروز (۲۸ بهمن) در برخی مناطق آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و در مازندران به صورت پراکنده بارش باران و برف پیش بینی می شود.

وی افزود: چهارشنبه 27 بهمن ماه در اردبیل، گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش باران و برف و در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، دامنه‌های جنوبی البرز در برخی از نقاط زنجان، قزوین. ، البرز، تهران و همچنین بارش باران و وزش باد در استان های همدان و مرکزی پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی هوا و مدیریت بحران کشور ادامه داد: روز پنجشنبه (26 بهمن) بارندگی به شرق گیلان، مازندران، غرب گلستان و استان های البرز، تهران، قزوین و مرکزی و در برخی نقاط شرق و شرق محدود می شود. جنوب شرقی و باد می وزد.

ضیائیان با بیان اینکه روز جمعه 29 بهمن ماه جوی آرام و باثبات در سراسر کشور حاکم خواهد شد، افزود: روز شنبه 30 بهمن ماه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت اصفهان، اراک، تهران، کرج و تهران افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا وجود دارد. تبریز دریای خزر روز دوشنبه 3 بهمن ماه طوفانی پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات هواشناسی همچنین وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده را گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ بهمن ماه) ابر متغیر و گاهی بارش های پراکنده و وزش باد و در برخی ساعات غبار محلی با حداقل خواهد بود. دمای 2 بیشینه دما 11 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (27 بهمن) متغیر تا ابری گاهی بارش باران و وزش باد با حداقل دمای 3 و حداکثر 14 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: امروز و فردا (26 و 27 بهمن ماه) بندرعباس با دمای 26 و 24 درجه سانتیگراد گرمترین و همدان با دمای 6- و 3- و شهرکرد با دمای 6- درجه سانتیگراد گرمترین هوا هستند. گرمترین سردترین مراکز کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید