بازارچه قلعه محمود قلب فروش صنایع دستی بانوان کرمانی/ رشد دو برابری فروشندگان در دو ماه


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916509

کارشناس مسئول حوزه اجتماعی شهرداری کرمان مطرح کرد؛

فرزانه بهرامی گفت: استقبال از بازدید و فروش محصولات منحصر به فرد است تا جایی که مردم سیرجان، رفسنجان، شهربابک برای فروش محصولات خود به این بازارچه آمده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزانه بهرامی کارشناس مسئول حوزه اجتماعی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص بازار قلعه محمود گفت: روزی که از بازار بازدید کردیم از نظر روشنایی و سقف شرایط مناسبی نداشت. ، و کف سازی، از این رو جلسات متعددی با شهردار منطقه پنج برگزار شد

وی ادامه داد: پس از جلسات و مصوبات، سقف و کف سازی بازار انجام شد و موفق شدیم شرایط نسبتا مناسبی را برای بازار قلعه محمود تامین کنیم.

بهرامی بیان کرد: بازار محمود کالا از هشت هفته پیش در روزهای پنج شنبه دایر است.

کارشناس مسئول حوزه اجتماعی شهرداری کرمان تصریح کرد: در هفته اول شاهد استقبال هنرمندان زن از گروه های بی سرپرست و بی سرپرست بودیم که جایی برای فروش صنایع دستی خود نداشتند، بنابراین تصمیم گرفتیم این کار را ادامه دهیم.

بهرامی با تاکید بر اینکه استقبال دستفروشان در این بازارچه روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: در هفته اول چهل میز برای نمایش محصولات دستفروشان آورده شد اما در این هفته 80 میز در اختیار هنرمندان قرار گرفت.

کارشناس مسئول حوزه اجتماعی شهرداری هدف از برگزاری این بازارچه را معرفی هنرها و صنایع دستی کرمان دانست و گفت: کرمان شهری پر صنایع دستی است که اگر به درستی شناخته شود حرف های زیادی برای گفتن دارد. کشور.

بهرامی تصریح کرد: تعدادی از غرفه های بازار قلعه محمود در دست کمک های خیرین است که امیدواریم این غرفه ها تحویل و افتتاح شود تا وقتی گردشگران از بازارهای سرپوشیده کرمان سوال می پرسند، محمود را نیز معرفی کنیم. بازار سرپوشیده قلعه..

وی گفت: استقبال از بازدید و فروش محصولات منحصر به فرد است تا جایی که مردم سیرجان، رفسنجان، شهربابک برای فروش محصولات خود به این بازار آمده اند. این به ما انگیزه می دهد.

کارشناس مسئول حوزه اجتماعی شهرداری در خصوص نحوه ثبت نام برای دریافت میز و فروش محصولات گفت: فقط ارزش میز، صندلی و رومیزی 25 هزار تومان شارژ می شود که باید به حساب شهرداری واریز شود، کافی است. برای تماس فرد و برای درخواست میز البته باید دو روز قبل از پنجشنبه تماس بگیرید تا میز به تعداد افرادی که تماس گرفته اند تحویل داده شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید