بازار لنده سردرگمی مدیریت و مدیریت را گیج می کند / فروشندگان خطا باید جدی برخورد کنند + تصاویر

ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785374

فرماندار شهرستان لنده گفت: نظارت بر نانوایی یکی از گلایه های ما از دفتر صمت است که با وجود توزیع 653 کیسه آرد جدید در سهمیه لنده، هیچ نانوایی نباید تعطیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، جلسه ستاد تنظیم بازار شهری لنده امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، منطقه مرکزی، روسای ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، کشاورزی برگزار شد. جهاد، پلیس، دامپزشکان در اتاق هیئت فرمانداری شهرستان لند.

در این جلسه منطقه مرکزی لنده با اشاره به مشکلات تشریح شده در مناطق مختلف به ویژه آرد و نان گفت: در بحث توزیع آرد روستایی و امور عشایری باید فقط در روستاها و مناطق عشایری توزیع شود که این امر خیلی راضی کننده نیست

وی افزود: یکی از چالش های مهمی که امروز با آن مواجه هستیم این است که نانوای ما هنوز ساعت کاری خود را نمی داند و این فاجعه بار است.

موسی مختشم تصریح کرد: نانوایی ها قانون را رعایت نمی کنند و مشکلات ما همین واسطه هاست در غیر این صورت یک نانوایی با 2 کیسه آرد باید پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

بخشدار مرکزی لنده گفت: چگونه سهمیه مرغ در شهرستان در کمتر از یک ساعت تکمیل می شود و اکثر مردم از این بی برنامگی رضایت کامل ندارند.

لنده رزمجو شهردار لنده گفت: امروز دولت تمام تلاش خود را برای تنظیم بازار و جذب سرمایه گذار انجام داده است.

وی افزود: تامین نیازهای مردم یکی از اولویت های مهم دولت است و وزارت کشور بر حذف واسطه ها از چرخه اقتصاد تاکید دارد که باید به شدت و به موقع مورد توجه قرار گیرد.

رزمجو افزود: موضوع معیشت مردم باید به یک شاخص و موضوعی مهم برای مسئولان تبدیل شود.

وی گفت: چه کسی با چه کسی بود، چه کسی نبود؟

فرماندار شهرستان لنده گفت: متخلفان باید به سزای اعمال خود می رسیدند، چرا مدیران در برابر دلالان و تخریب کنندگان اقتصادی پاسخگو بودند و از انحرافات جلوگیری می شد.

وی گفت: نظارت نانوایی یکی از گلایه های ما از دفتر صمت است که با وجود توزیع 653 کیسه آرد جدید به سهمیه لنده، هیچ نانوایی نباید تعطیل شود.

رزمجو گفت: بلاتکلیفی در انبوه نظارت و مدیریت در خصوص نظارت بر بازار باعث سردرگمی در بازار و حتی خود ادارات شده است.

وی گفت: نظارت و اقدام قاطع به شدت و نظارت ما بستگی دارد، بنابراین این امر باید به درستی اجرا شود.

فرماندار لنده تاکید کرد: اگر شدت جریمه به حدی باشد که اثر بازدارندگی داشته باشد می توان از تخلفات جلوگیری کرد.

وی گفت: قوی بودن در نظارت، دست تاجران را از نظر بازاری کوتاه می کند و در این حوزه باید تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی ورود لازم را داشته باشند.

عکس های تکمیلی در زیر آمده است:

b66bed71 278a 4a97 bbff af8ccd8382fb خبر خاکستری

906956f7 252f 419e a6fb 8ba8c609978b خبر خاکستری

82e2bc1f 3d03 4b46 955e e7e963fb9db6 خبر خاکستری

fc90ed69 6f44 4f9a 8428 52b50d418bdb خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید