بازماندگان یارانه معیشتی به دو صورت می توانند اعتراض کنند


ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837870

امکان اعتراض به یارانه معیشتی در سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هدفمندسازی یارانه ها با گلایه برخی از شهروندان از عدم پرداخت یارانه معیشتی گفت: درصد بالایی از کسانی که می گویند یارانه نگرفته ایم احتمالا به دلیل مشکلات بانکی پیامک دریافت نکرده اند.

وی افزود: از سوی دیگر بخش کوچکی از کسانی که یارانه ای برای آنها پرداخت نشده است. برای بقیه افراد نیز یارانه 9 دهک درآمدی پرداخت شد.

وی افزود: همانطور که رئیس جمهور اعلام کرد در سامانه حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir/faq/faq.html فرصت اعتراض وجود دارد و مردم می توانند با گذشت زمان با این سیستم تماس بگیرید.

این مقام مسئول که از افرادی که اصلا یارانه دریافت نکرده اند اطلاع دارد، گفت: همچنین سامانه سازمان هدفمندی یارانه ها به آدرس https://www.hadafmandi.ir/ به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. بنابراین کسانی که نیستند «در صورتی که درخواست آنها تأیید شود و شرایط لازم را داشته باشند، کمک هزینه دو مرحله ای به آنها پرداخت می شود.

این مقام مسئول گفت: شب گذشته کل یارانه معیشتی به 72 میلیون ایرانی پرداخت شد اما سیستم های داخلی بانک ها متفاوت است و به مرور زمان برای مشتریان پیامک ارسال می شود.

وی افزود: منابع یارانه معیشتی از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین شده که از سوی رئیس این سازمان اعلام می شود، اما آمار کلی این است که یارانه معیشتی به 23 میلیون سرپرست خانوار پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید