بازنگری در نحوه اخذ مالیات از مشاغل بدون درآمد ضروری است


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878406

آیت الله ناصری رئیس نماز جمعه یزد با اشاره به بحث مالیات اصناف مختلف گفت: باید از درآمد کسبه مالیات پرداخت شود و کارمندان برای مالیات مشاغلی که به درآمد نرسیده اند راه حلی بیاندیشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اصناف به مناسبت روز اصناف با اشاره به ولایتمداری و ایمان بازاریان استان یزد گفت: مومن و متدین بودن و تلاش برای امرار معاش مشروع. علائم تجاری این بازاری است که بحمدالله این ویژگی در اصناف مختلف و لایه بازار یزد به چشم می خورد.

وی افزود: تجار سوارکار در پرداخت مالیات احساس مسئولیت می کنند و این برایشان مهم است تا زمانی که اصناف همیشه همراه نظام بوده و از هیچ کمکی از نظام اسلامی دریغ نکرده اند.

امام جمعه یزد شرایط سخت اصناف در زمان ولیعهد را ضربه سختی به اصناف و اقشار مختلف دانست و تصریح کرد: عنایت خداوند، صبر مردم و کمک اصناف و اقشار مختلف از یکدیگر مهم است. عوامل در شرایط سخت

ناصری گفت: اصناف باید دست دراز کنند و اجازه ندهند ناامیدی ابتدا بر این قشر از جامعه و سپس مردم حاکم شود و تعامل سازنده بین مردم و مردم نکته دیگری است که باید به آن توجه کرد.

وی مالیات را موضوع مهمی دانست و گفت: باید از درآمد کسب و کار مالیات پرداخت شود و کارمندان برای مالیات مشاغلی که به درآمد نرسیده است چاره اندیشی کنند.

جمعه یزد افزوده ام: تصاویری که در فضای مجازی برای تجمع اقشار مختلف در رابطه با شرایط اقتصادی پخش می شود در شأن ملت ایران و همچنین یزدی ها نیست و امیدواریم با چاره اندیشی شاهد چنین تجمعی نباشیم. دوباره موارد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید