بازگشت به بازی عالی است / خون در حال اتمام است، اما نه یک قلب بزرگ!


ساعت: 23:24
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821086

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: امروز پرسپولیس یار دوازدهم خود را داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی رحمتی با حضور در نشست خبری پس از پیروزی تیم فوتبال آلومینیوم مقابل پرسپولیس در رقابت های جام حذفی گفت: حلول ماه مبارک رمضان را خدمت همه مسلمانان تبریک می گویم. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم این پیروزی را به اقوام کارخانه آلومینیوم که برای کوره ها و مردم خوب اراک زحمت می کشند تقدیم می کنم. امیدوارم همچنان در کنار ما باشند تا بتوانیم با همین قدرت جلو برویم.

وی ادامه داد: پرسپولیس را همه می شناسیم که کادر فنی و بازیکنان درجه یک دارد. امروز آنها دوازدهمین دوست خود را داشتند و پس از مدت ها تماشاگران عزیز به ورزشگاه آمدند. در ابتدای بازی با توجه به جو تماشاگران تعدادی از شاگردانم تحت تاثیر قرار گرفتند و به حریف موقعیت دادند و به گل رسیدیم. خدا را شکر خیلی خوب به بازی برگشتیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در مورد عملکرد داور در این دیدار گفت: نمی خواهم در مورد داور صحبت کنم اما موقعیت 50 بر 50 توسط داور در پایان نیمه اول به سود پرسپولیس اعلام شد. و در بدترین حالت گل دوم را زدیم.

وی افزود: با صحبت هایی که انجام دادیم، شناختی که از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس داشتیم و هفته گذشته روی آن خیلی کار کردیم، توانستیم به هدفمان برسیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم. از شاگردانم بابت زحمات و تلاش هایشان تشکر می کنم.

رحمتی با بیان اینکه شاگردانم با قلبشان بازی می کنند، خاطرنشان کرد: همیشه می گویند برای آخرین قطره خون و آخرین قطره نیرو تلاش کن، اما خون تمام می شود و توان تمام می شود، اما عظمت قلب هیچ وقت تمام نمی شود. ممنون از شاگردانم. من چنین بازیکنان فنی و با دانشی دارم و از تماشاگران عزیزی که با اتوبوس به ورزشگاه رفتند و در کنار ما بودند تشکر می کنم، خدا را شکر شرمنده هواداران نبودیم و توانستیم آنها را خوشحال کنیم. خانه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید