ترکیه پلی برای رویاهای بزرگ فوتبالی من است / جای تراکتور بزرگ برای همیشه در قلب ما است

زمان: 11:48
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777071

صبا سلیمی ، لژیونر فوتبال زنان در تبریز ، فصل آینده در تیم ترکیه ای یاپا بازی می کند تا رویاهای خود را در فوتبال اروپا دنبال کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار ، صبا سلیمی بازیکن تبریزی است که پس از گذراندن یک فصل در لیگ فوتبال جمهوری آذربایجان به سوپرلیگ زنان ترکیه رفت.

جناح زنان فصل آینده در تیم ترکیه ای یپپا به میدان می روند تا رویاهای خود را در فوتبال اروپا دنبال کنند.

این بازیکن تبریزی در گفتگو با خبرنگار سایت تبریزبیدار ، در مورد پیوستن به تیم ترکیه می گوید: با قبول پیشنهاد مستقیم تیم ترکیه ، با این تیم قرارداد یک ساله امضا کردم.

وی با ارزیابی حضور خود در لیگ جمهوری آذربایجان فصل گذشته گفت: لیگ خوب فوتبال آذربایجان تجربه خوبی بود.

از سلیمی در مورد سطح فوتبال زنان در لیگ های ایران ، آذربایجان و ترکیه می پرسیم و او چنین پاسخ می دهد: تیم های خارج از ایران چون زیرساخت های خوبی دارند پیشرفت خوبی دارند اما لیگ کشور ما نیز بسیار پیشرفته است.

او از رویاهای خود برای ادامه بازی در فوتبال می گوید و می افزاید: “من دوست دارم به تیم های کشورهای دیگر بروم و تجربه کسب کنم.”

سلیمی که از طرفداران پر و پا قرص تیم فوتبال تراکتورسازی است و پیش از این اعلام کرده بود که آماده است در صورت آزاد شدن رده بانوان به صورت رایگان در تراکتورسازی بازی کند ، در مورد این تیم می گوید: «هر بازیکنی می خواهد پیراهن این تیم بزرگ را بپوشد. “حتی من یک دختر هستم.

وی تأکید می کند: ما برای همیشه طرفدار تیم بزرگ تراکتورسازی هستیم. در هر شرایطی و در هر رده از لیگ برتر.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید