بازگشت به کار پرستاران بیکار شده در دوران کرونا


ساعت: 17:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898354

رئیس امور فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی معاونت اول ریاست جمهوری از بازگشت به کار پرستاران اخراجی خبر داد و گفت: پرداخت حقوق ویژه و بازگشت به کار پرستاران اخراجی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد احیایی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان نظام پرستاری کشور در نامه ای به سازمان اداری و کار، سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری معاون رئیس جمهور نکاتی را در خصوص پرداخت فوق بیان کرد. فوق العاده هاس و پرستاران اخراجی ذکر شده است.

بر این اساس، در اجرای دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت فوق فوق العاده به خصوص پرستاران به عنوان مدافع سلام; وزارت بهداشت به همراه سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد عملیاتی شدن پرداخت فوق را داد فوق العاده نیروی ویژه بالینی باید ظرف 20 روز آماده و تحویل دفتر معاون اول رئیس جمهور شود.

همچنین برای حل مشکل استخدام 10000 پرستار بدون آزمون، طرح خود را در دوران کرونا تمدید کردند.هستندوزارت بهداشت موظف است ظرف مدت یک هفته پس از تهیه متن اقدام پیشنهادی و پس از تایید سازمان اداری و کارگری کشور، این پیشنهاد را برای تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا به معاون اول رئیس جمهور ارائه کند. کشور.

بر اساس این نامه، وزارت بهداشت باید با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به نهایی شدن سند برنامه منابع انسانی و همچنین ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی وزارت بهداشت اقدام کند. در مدت 3 ماه

دیدگاهتان را بنویسید