خبر خوب برای پرستاران بیکار شده در دوران کرونا

خبر خوب برای پرستاران بیکار شده در دوران کرونا

روز جدید محمد احیایی در نامه ای به سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری نکاتی را در خصوص پرداخت های ویژه و پرستاران اخراجی متذکر شد.

رئیس اداره فرهنگ و امور اجتماعی دفتر معاون اول رئیس جمهور در خصوص اضافه کاری فوق العاده و بازگشت به کار پرستاران اخراجی نامه ای نوشت.

محمد احیایی رئیس امور فرهنگی و اجتماعی حوزه فرهنگی و اجتماعی در نامه ای به سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری. معاون اجتماعی به معاون اول رئیس جمهور نکاتی را در خصوص پرداخت های ویژه و اخراج پرستاران بیان کرد. ، ذکر شد.

بر این اساس، بر اساس اجرای دستور ویژه رئیس جمهور برای پرستاران حافظ صمت؛ وزارت بهداشت با همکاری سازمان برنامه و بودجه موظف است ظرف 20 روز پیشنهاد اجرای اضافه کار نیروهای بالینی را تهیه و به دفتر معاون اول رئیس جمهور ارائه کند خبر خوش برای پرستاران اخراجی در دوران کرونا. عصر.

همچنین برای حل مشکل استخدام 10 هزار پرستار بدون آزمون که طرح خود را در ایام کرونا تمدید کرده اند، وزارت بهداشت باید ظرف یک هفته و پس از تایید اداری و استخدامی متن اقدام پیشنهادی را تهیه کند. سازمان کشور پیشنهاد شد جهت تصویب در ستاد ملی مدیریت تاج به معاون اول رئیس جمهور ارائه شود.

بر اساس این نامه، وزارت بهداشت با موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به نهایی شدن سند برنامه منابع انسانی و همچنین ساختار سازمانی و تشکیلات تفصیلی وزارت بهداشت اقدام کند. در چارچوب یک دوره 3 ماهه

دیدگاهتان را بنویسید