دوران کرونا اوج فداکاری پرستاران بود


ساعت: 12:29
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914214

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده پرستاران را مظهر و مظهر ایثار و فداکاری دانست و گفت: پرستاران ایرانی همچون حضرت زهرا(س) در دوران کرونا زندگی خود را با اخلاص همسو کردند و اوج را به نمایش گذاشتند. فداکاری آنها

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده صبح امروز در همایش بزرگداشت پرستاران که به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) برگزار شد، با بیان این نکته در نگاه اسلام به زن، تفاوتی بین مدرسه وجود دارد. اسلام و سایر مکاتب و نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به نقش پرستاری حضرت زهرا در تاریخ اولیه اسلام گفت: در جنگ های اولیه اسلام از جمله جنگ احد، حضرت زهرا به همراه تعدادی از زنان مدینه در نزدیکی میدان جنگ حضور داشتند و به مجروحین رسیدگی می کردند. از پشت جلو .


52840974 ff95 4462 b9d8 f78214d739ba خبر خاکستری

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: بررسی و تحلیل ابعاد فردی حضرت زهرا(س) نشان می دهد که اسلام در بعد اجتماعی جایگاه ویژه ای برای زن مسلمان قائل شده است و در جایی که ضرورت اجتماعی ایجاب می کند، زن نقش ویژه و تعیین کننده ای دارد. .

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده پرستاران را مظهر و مظهر ایثار و فداکاری می داند و خاطرنشان می کند: پرستاران ایرانی نیز مانند حضرت زهرا (سلام الله علیها) در دوران کرونا زندگی خود را با اخلاص همسو کردند. اوج فداکاری خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید