بازیکنان من بسیاری از کمبودها را جبران کردند، اما بس! / بگذار پرسپولیس از طرف هواداران نفس بکشد

ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790707

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هواداران از مشکلات و کاستی های تیمش گفت و گفت شاگردانش با عملکرد خود کمبودها را جبران کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هواداران در هفته نهم لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم که به عنوان میزبان در خدمت شما هستم. این بازی واقعاً راحت برای ما نخواهد بود. او هوادار خوب تیم، با انگیزه و دونده است. با توجه به شرایط هواداران در جدول، رده پانزدهم جایی نیست که این تیم بخواهد آنجا باشد، زیرا فوتبال خوبی ارائه می دهد. من هواداران را تیمی خوب و با انگیزه می دیدم.

وی افزود: اگر فکر می کنیم فردا بازی راحتی با هواداران خواهیم داشت، این می تواند برای ما دردسرساز شود. قطعا بازی سختی خواهیم داشت و باید بیشتر از دیدارهای قبل کار کنیم و تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم از میدان برنده بیرون بیاییم. بازی فردا در خانه است و باید نتیجه کامل را بگیریم. قبلا هم گفتم لیگ 30 مسابقه دارد که مثل 30 فینال می شود و حق نداریم نسبت به امتیازات پیش رو بی تفاوت باشیم. تا اینجای کار اینطور نبوده و تمام تلاش خود را کرده ایم تا بازی کنیم. مثل مسابقات قبل برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می شویم و خدای نکرده بازی خوبی از آب دربیاید. تیم ما به تازگی تشکیل شده است و تا زمانی که تمرکز و دویدن و مبارزه برای پیروزی زیاد باشد تلاش می کنیم این روند را ادامه دهیم. همه مسابقات برای ما مهم هستند و بازی هواداران مهمترین بازی فصل خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا رادوشوویچ ایران را ترک کرده و آیا به ایران برمی گردد یا خیر، گفت: این بازیکن رفته است. اگر می خواست برگردد ایران را ترک نمی کرد. مهاجرت بازیکنان به این شکل مشخصا برای پرسپولیس عادی شده است! در یکی دو سالی که من اینجا هستم، رادو اولین بازیکنی نیست که می رود. همانطور که پارسال جنگیدیم برای قهرمانی می جنگیم. اگر قهرمان شدیم به هواداران تبریک می گویم اگر نشدیم حداقل تمام تلاشمان را می کنیم. متاسفانه این اتفاقات برای پرسپولیس عادی شده و فقط می توانم بگویم پشیمان هستم. نمی خواهم دل بازیکنان و هواداران را خالی کنم، بالاخره تلاش می کنیم و می جنگیم تا قهرمان شویم. تا پایان لیگ این کار را انجام می دهیم و امیدوارم خدا به این تیم کمک کند اما مشکلاتی وجود دارد.

گل محمدی با اشاره به فشار روی داوران و روند اشتباهات آنها گفت: مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ و فدراسیون و کسانی که در مسابقات فوتبال شرکت می کنند باید به داوران کمک کنند و فضا را برای داوری ایجاد کنند که با تمرکز کامل بازی کند. . اشتباهات قضاوتی همیشه بوده، هست و خواهد بود. باید بیشتر تطبیق دهیم و فضا را جابه جا کنیم تا داوران راحت تر بازی کنند. می دانیم که داوران از نظر مالی و امکاناتی فشار زیادی به ما وارد می کنند اما سعی می کنیم با اطمینان دادن به داوران به آنها کمک کنیم. امیدوارم وضعیت قضایی به تدریج بهتر شود. از طرف تیم خودمان به شما اطمینان می دهیم که هیچ وقت فشاری نبوده و الان هم برای امتیاز گرفتن به داوران فشار نمی آوریم.

او گفت: «در مورد رادو صحبت می کردم. چندین بار مانع خروج او از ایران شدم. این بار هیچ کاری از دستم بر نمی آید، هر چند سعی خواهم کرد. جایگاه و شخصیت تیمما مهم است. با خوشحالی پول را گرفت و رفت. کادر فنی و بازیکنان مشکل دارند و همه می توانیم قراردادمان را فسخ کنیم و شکایت کنیم اما وقتی در پرسپولیس کار می کنیم باید با بسیاری از این مشکلات مواجه شویم. ما برای تیمی کار می کنیم که 40، 50 میلیون هوادار دارد و منتظر عشق هستند. باید برای آنها بجنگیم و کاستی ها را با تلاش بیشتر جبران کنیم. نمی‌دانم ممکن است یا نه، اما باید دید رادو می‌تواند برگردد یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مهدی عبدی در دربی بازی نمی کند و اینکه آیا احتمال دارد در دیدار مقابل هواداران به میدان برود، گفت: هر مربی دوست دارد بهترین بازیکنانش را در زمین بیرون بیاورد و بهترین بازی را انجام دهد. از آنها برای من همه بازیکنان از نظر شخصیتی و تکنیکی بهترین و یکسان هستند و سخت کار می کنند. با توجه به تاکتیک حریف آرنج انتخاب می شود و بازیکنان وارد زمین می شوند. بین بازیکنان تفاوتی وجود ندارد و نیست. حق این است که فقط در مورد یک بازیکن صحبت کنیم.

گل محمدی در خصوص بلاتکلیفی دو بازیکن تاجیکستانی به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: چه بگویم؟! واقعا نمی دانم بدهی کالدرون پرداخت می شود یا خیر. این دو بنده خدا گردشگر می آیند و می روند. بهتر است از این بحث خارج شوید و وارد آن نشوید. یک سری اتفاقاتی که برای پرسپولیس می افتد عادی به نظر می رسد و خیلی مهم نیست و باید اتفاق بیفتد.

او دوباره با این سوال مواجه شد که چرا پرسپولیس باید به راحتی بازیکنانش را از دست بدهد و آیا کمبود بازیکن در این فصل مشکلی برای تیمش ایجاد نمی کند، یادآور شد: ما گروه جنگنده ای هستیم. در این تیم بازیکنانی هستند که برای پیراهن پرسپولیس می جنگند، می جنگند و می دوند. فاتح پرسپولیس در سال های اخیر بی شک بازیکنان بودند، به خاطر ذهنیت و تفکر پیروزمندانه. خیلی از کاستی ها را جبران کردند، اما بس! باید شرایطی فراهم شود تا تیم در شرایط عادی قرار بگیرد. ما به دنبال حداکثر فرصت ها نیستیم، به دنبال حداقل ها و ثبات هستیم. از همه می خواهم که بگذارند پرسپولیس از طرف هواداران نفس بکشد. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند. تا هفته گذشته و روز قبل از دربی، بازیکنان تنها پنج درصد دریافت می کردند، اما لام با کام صحبت نکرد. با این حال، تا حدودی این وضعیت ممکن است پایدار باشد. امیدوارم حضور دلال ثبات ایجاد کند و مشکلات حل شود. حیف است که این وضعیت برای پرسپولیس درست شود. ما مجبور نیستیم با تصمیماتمان چیزهای جدیدی برای تیم تصمیم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بیشتر تمرکزش روی مسائل غیرفنی و نحوه رسیدگی به این موضوع است، گفت: متاسفانه حافظه بلندمدت و کوتاه مدت افکار عمومی بسیار ضعیف است. فردا هر اتفاقی بیفتد اولین کسی که مورد انتقاد قرار می گیرد سرمربی است. وقتی این اثر را در پرسپولیس انتخاب می کنیم، باید این مسائل را به دل بگیریم و خودمان «پایه» آن را بمالیم. به قول سید جلال حسینی، کاری که می دانیم انجام می دهیم مبارزه است. خیلی از مشکلات را با تلاش و فداکاری حل کردیم. ما دوباره این کار را انجام می دهیم تا هواداران را خوشحال کنیم. امسال کار سختی در پیش داریم و در اینجا از هواداران، بازیکنان و دل شکسته ها می خواهیم کنار هم بایستند و حمایت کنند تا بتوانیم با این مشکلات کنار بیاییم و حل کنیم.

گل محمدی در واکنش به شایعه جذب رضا کوچانژاد گفت: صحبتی در این مورد نشده است. همه می دانیم که رضا (قوچان نژاد) چه بازیکن خوبی است و چه بازیکن بزرگی است، اما در حال حاضر پنجره ما بسته است و در طول مسابقات به دنبال بازیکن نیستیم.

وی با یادآوری مصدومیت سیدجلال حسینی و احسان پهلوان بیان کرد: سیدجلال یکی دو جلسه با احتیاط با ما تمرین می کند اما پهلوان حداقل 10 روز فرصت دارد تا کار کند.

صدری: با استفاده از نیروهای غیرفوتبالی هیچ وقت نمی توان در 5 سال قهرمان ایران شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان انتخاب مدیرعامل پرسپولیس را به بعد از دربی موکول کرده است، گفت: دیگر چه بگویم؟ در حال حاضر صحبت هایی انجام شده و فکر می کنم برای ثبات پرسپولیس تلاش می کنند. من نمی دانم چه کسی انتخاب خواهد شد. امیدوارم به قول سجادی این ثبات اجرایی شود.

گل محمدی در واکنش به اظهارات فرهاد حمیداوی، مالک پدیده مشهد مبنی بر اینکه برای دریافت پول انتقال گل محمدی به این تیم نمی توانیم به پرسپولیس برسیم، گفت: انتقالی که شهرهدرو به پرسپولیس انجام داد، این انتقال بوده است. با نظر و موافقت حمیداوی یکسری شروط در قرارداد نقل و انتقال وجود داشت که فکر می کنم متأسفانه یک سوم محقق نشد، امیدوارم این مشکل به زودی حل شود، کاری کرد که حمیداوی باید انجام می داد، شرمنده هستم. حمیداوی و امیدوارم باشگاه هر چه زودتر این مشکل را حل کند کارکنان باشگاه با پدیده مشکلات زیادی دارند و اگر باید پول پرداخت شود باید سریعتر انجام شود. ، دوست داشتم کارها انجام شود چون همکاری خوبی برای انتقال من به پرسپولیس وجود داشت و بی انصافی است که نسبت به او بی تفاوت باشم.

وی با بیان اینکه خریدهایش به استثنای علیرضا نعمتی انتظارات را برآورده نکرد، خاطرنشان کرد: خریدهای ما خوب بود. برخی از بازیکنان نیاز به زمان دارند تا خود را با شرایط پرسپولیس وفق دهند. مطمئن باشید بازیکنانی که به خدمت گرفته ایم به تیم کمک خواهند کرد. ما آنها را بر اساس نیاز خود جذب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس بیشتر نیم فصل اول را در خانه بازی می کند، گفت: بیشتر نقطه قوت پرسپولیس هوادارانش هستند. فکر می کنم بازی با هواداران با تماشاگران است و منتظر حمایت و تشویق آنها هستیم. (در همین لحظه مدیر رسانه ای پرسپولیس به گل محمدی اعلام کرد که این دیدار بدون تماشاگر خواهد بود). من با این ذهنیت وارد کنفرانس شدم که هواداران فردا حضور خواهند داشت. فدراسیون گفت: این مسابقات از هفته نهم با حضور تماشاگران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید