بالاترین رتبه را در فیلم تزریق واکسن کرونا/اجتناب از عادی سازی+فیلم دریافت کنید


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894707

این موضوع در نشست کارکنان کورونی در کوگیلویه و بویراحمد مطرح شد.

جلسه ستاد مبارزه با کرونا کهگیلویه عبیر احمد برای جلوگیری از ورود دیرهنگام معاون سیاسی استاندار به جلسه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ، جلسه استانی ستاد تاج و تخت کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز شنبه 21 شهریورماه در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.

یکی از اعضای ستاد مبارزه با کرونا در این جلسه گفت: 1646 مورد فوتی بر اثر کرونا از ابتدا رخ داده است و اکنون 6 نفر با 97 درصد بهبودی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بهبود یافته‌اند.

شریفی با بیان اینکه دوز اول و دوم واکسن کرونا در کشور دریافت شده است، گفت: شاهد بی تفاوتی کارکنان اداره در عدم تزریق واکسن کرونا هستیم و با تزریق واکسن شاهد شیوع آن خواهید بود. در دفاتر.»

رئیس شورای سیاستگذاری دانشگاه علوم پزشکی افزود: همه گیری کرونا همچنان وجود دارد و عادی سازی نباید ادامه یابد.

معاون سیاسی استاندار با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر و شهادت حضرت رقیه (س) به عادی شدن منطقه کرونا اشاره کرد و گفت: همچنان باید نظارت بر بازار باشد. بنابراین شاهد افزایش مشکلات نیستیم.

هاشمی مهر با اشاره به لزوم آموزش شهروندان برای جلوگیری از افزایش ابتلا به کرونا به دلیل رفتن و بازگشت از اربعین گفت: باید برای بازگشت از اربعین تمهیدات لازم رعایت شود که در این زمینه قرنطینه، پایش و کنترل شوند. برای جلوگیری از افزایش مبتلایان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی به تزریق دوز یادآوری کرونا برای حضور در مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: وقتی مدیری احساس مسئولیت نمی‌کند و میزبان جلسه است اما حاضر نمی‌شود، در این زمینه باید چگونه رفتار کرد. مدیری با حضور اصحاب رسانه از مردم خواست عذرخواهی نکنید در این جلسات شرکت نخواهم کرد و این موضوع را به فرمانداری می رسانم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید