باید به جایگاه خود در میادین بین المللی توجه کنیم/ کار ما در بازی های آسیایی آسان نیست


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 21.07.1401
کد خبر: 1903080

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: باید به جایگاه خود در سالن های بین المللی توجه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مناف هاشمی در نشست مشترک روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه خود می دانم از تیم هیات اجرایی قبلی تشکر کنم. کمیته ملی المپیک و صالحی امیری. از خسرویوا که من را شایسته می دانست و همچنین از اعضای هیئت اجرایی فعلی که به من رای دادند. قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانم اقدام موثری انجام دهم.

وی افزود: با منابع کم می توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم. با 5000 میلیارد هم در عرصه سازندگی و هم در عرصه قهرمانی و ورزش همگانی شاهد اتفاقات خوبی هستیم اما در تمام این سال ها دولتمردان کمتر به حوزه ورزش توجه کردند. فصل بودجه نزدیک است که می توان با وحدت این کار را انجام داد. ما می توانیم در دولت و مجلس زمینه را برای تغییر نتایج در رقابت های پیش رو فراهم کنیم. بسیاری از مردم ایران منتظر نتایج ما هستند. وقتی مقام معظم رهبری از این نتایج راضی باشند، حتماً دولت هم ابراز رضایت خواهد کرد.

هاشمی ادامه داد: تیم فعلی کمیته ملی المپیک علاوه بر زمین قهرمانی وزارت ورزش در ستاد بازی ها نیز جلسات کارشناسی دارد و قطعا این جلسات با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد. فدراسیون ها بررسی می شوند تا با برنامه ریزی مناسب بتوانیم منابع خود را تخصیص دهیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان خاطرنشان کرد: باید به جایگاه خود در میادین بین المللی توجه کنیم. همچنین منابع خود را کاملا هدفمند خرج کنیم. امیدواریم بتوانیم نتایج خود را در هانگژو بهبود بخشیم. با اعزام تیمی باکیفیت سعی می کنیم مدال های رنگارنگ بیشتری کسب کنیم. برای رسیدن به این هدف، کار ما آسان نخواهد بود، زیرا رقبای ما بیکار نمی نشینند و با ما همکاری می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید