با بی ارزش کردن ایران از منافع کشور محافظت کنید


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844183

سوال اینجاست آیا وقت آن نرسیده که جلوی شوالیه های فرهنگی استکبار جهانی را در داخل کشور بگیریم؟ سلبریتی های بی سواد که مورد حمایت دشمنان کشور هستند به هیچ یک از ارزش های اسلامی، انسانی و ایرانی پایبند نیستند و در این سال ها آسیب های زیادی به کشور وارد کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ در جوامع بشری همواره افراد برجسته و تاثیرگذاری وجود داشته اند که دیدگاه های آنان گروهی از مردم را به یک کشور و به عبارتی رهبری افکار عمومی را هدایت می کنند که به آن افراد تأثیرگذار اجتماعی می گویند. این افراد یا فعال سیاسی بودند یا علمای دینی یا علما و یا فعالان اجتماعی و ….

اما در دوران شکوفایی رسانه و با ظهور و گسترش سینما و تلویزیون در تاریخ بشریت، افرادی نیز در کنار افراد فوق به ستارگان مشهور، برجسته و به اصطلاح تبدیل شدند که تنها هنرشان حضور در برابر مردم و شناخته شدن از طریق آن بود. رسانه ها . . افرادی که نه عالم دین هستند، نه دانشمند، نظریه پرداز و نه فعال اجتماعی. بلکه با بازی در یک فیلم یا سریال یا برنده شدن در یک رویداد ورزشی به شهرت رسیدند.

اکثر این افراد در هیچ زمینه ای تخصص ندارند، بلکه تنها به دلیل زیبایی چهره یا زیبایی نقش خود در سینما و تلویزیون اجازه حضور در مقابل دوربین یا رشد بدن و کسب مهارت در ورزش در مسابقات را دارند. بین المللی مدال کسب کرده اند.

با رشد شبکه‌های اجتماعی و به‌ویژه پس از رونق انفجاری گوشی‌های هوشمند، این افراد در صفحات شخصی خود تأثیرگذار شده‌اند و صاحبان رسانه‌ها را به خود جذب می‌کنند و برای دهه‌ها فرهنگ اشرافی در جهان به عنوان یک آرمان و ارزش معرفی می‌شود. و این افراد بیشتر از پیشگامان این فرهنگ بودند، مورد توجه مردم قرار گرفت و آداب و رسوم و روشهای آنها به الگوی اجتماعی مردم تبدیل شد.

مشکل از آنجا شروع شد که آن دسته از افرادی که مهارت، دانش و تجربه نداشتند به دلیل این فضا الگو شدند و شروع به اظهار نظر در مورد مسائل مختلفی کردند که در ذهنشان نبود که در چنین شرایطی آنها را به اشتباه انداخت. غیر منتظره نبود.

بسیاری از افراد نامبرده که خود را سلبریتی می نامند در شرایطی که فاقد سلامت روانی هستند به الگوی جامعه تبدیل شده اند و به گفته بسیاری از بازیگران از جمله بازیگران جنبش من نیز به فضای فاسد و مبتذل سینمای ایران تبدیل شده اند. علاوه بر این، خود به شدت تحت تأثیر فرهنگ منحط غرب هستند و حتی در صورت مخالفت با این فرهنگ منحط، مورد هجمه بوق رسانه ای و امپراتوری رسانه ای غرب قرار می گیرند.

این موضوع در سال های اخیر مشخص شده است. سلبریتی ها در زمان های مختلف شروع به اشغال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره می کنند. مواضع، و در بیشتر موارد این مواضع در عبارت خوشحال کننده دشمن بود. از حمایت از کاندیدایی که آمریکا و جمهوری اسلامی ایران در انتخابات سرنگون کردند گرفته تا موضع گیری در برابر قوانین مصوب برای پایان دادن به وابستگی کشور به ابرقدرت ها و حمایت از یک قاتل.

این قشر عموما بی سواد با این مناصب آسیب های زیادی به کشور وارد کرده است. چه با حمایت رئیس جمهور سابق که منجر به انتخاب وی در هشت سال ریاست جمهوری وی شد، کشور سال ها به عقب رانده شده است و یا در بحران هایی مانند کلانشهر آبادان به جای تلاش برای ایجاد محیطی آرام و امن برای آواربرداری مراقبت از قربانیان، با تحریک مردم بر اساس ادعاهای ناشایست و دروغ، مردم را تحریک می کنند و مثلاً با بازنشر یک توئیت جعلی دانشجویی، با حمله به چند روحانی و کشتن یک روحانی، کشور را علیه روحانیت می کشانند.

رواج ناهنجاری های فرهنگی از جمله بی حجابی، بداخلاقی، بی شرمی، سگ و سگ بازی، فرهنگ اشرافی گری، غرب زدگی و… یکی از خیانت های این شوالیه های فرهنگی استکبار جهانی در کشورمان است.

افسران نظامی دشمن نرم که همواره در خط مقدم هجمه و استکبار غرب به فرهنگ ایرانی-اسلامی ما بوده و البته از حمایت فوری غرب برخوردار بوده اند. از دریافت گرین کارت تا کسب جوایز بین المللی البته یک رسوایی بود.

به یاد داشته باشید که در میان این حجم از سلبریتی هایی که به گفته خودشان هنرشان آنقدر رشد نکرده است و طبق گفته صدها نفر از آنها در بیانیه جنبش، من نیز یا در گفتگو با رسانه های مختلف در ازای فحشا، وارد سینما شدند و به شهرت رسیدند، عده‌ای هستند که در سلامت هستند و ارزش‌های انسانی را گرفته‌اند، اما این افراد مورد هدف و ظلم لابی فاسد سینما و بوق و امپراطوری رسانه‌های غربی قرار گرفته‌اند.

می توان مثال های زیادی در مورد حمایت غرب از افراد مشهور نامزد ارائه داد. از جمله اینکه در ماه های اخیر اقدام نظامی روسیه علیه اوکراین منجر به تحریم های همه جانبه علیه این کشور شده است که یکی از آنها تحریم و اخراج هنرمندان و بازیگران روسی از تمامی جشنواره ها و کشورهای اروپایی و خارجی بود، در حالی که اینکه کشور ما 34 سال است که تحت تحریم غرب است، نه تنها بازیگران و سینمای کشورمان تحریم نمی شوند، بلکه آثار بد سینمایی آنها هر ساله در جشنواره های مختلف جایزه می گیرند.

این روزها موضوع سلبریتی های کشور در سلسله مراتبی بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است و این قشر بی سواد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی پس از حادثه کلانشهر به سرود کشور می تازند و آن را تحریک می کنند. نقض نظم عمومی، حضور عمومی در سالن رقص و ثروت یک خواننده مبتذل در شرایطی که ملت ایران با دفاع از جایزه فیلم با محتوای سیاه جامعه ایرانی و اسلام، عزادار کلانشهر آبادان و قربانیان این حادثه تلخ است. سخن گفتن علیه نیروهای امنیتی کشور، تحقیر گناه کبیره زنا و غیره. با تمام قوا علیه ارزش های انسانی و فرهنگی و استقلال و تمامیت ارضی کشورمان قیام کردند.

مردمی که با اظهارات خود در مورد تجاوز و ابتذال در سینما نشان داده اند که نه آبرویی برایشان ارزش دارد، با بی حجابی، سگ بازی، ناهنجاری های فرهنگی و حمایت از متخلف امام رضا(ع) دین خود را نشان دادند و ایمان مهم نیست که با دفاع از خائنین کشور و دفاع از ناقضان نظم و امنیت کشور نشان داده اند که برای ایران ارزشی قائل نیستند.

امنیتی که این گروه در کشور دارند، استکبار این افراد و تعرض به تمام ارزش های انسانی، ایرانی و اسلامی را برانگیخته است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم کشورمان به دلیل فضای ایجاد شده در ایران از این افراد تبعیت می کنند و از آنها الگوبرداری می کنند، لزوم حرکت و اقدام علیه این مبلغان فرهنگ منحط و ناهنجاری های فرهنگی را گوشزد می کند و حامیان کشور و جامعه باید از آنها سوال کنند. خودتان این سوال را مطرح می کنید که تا چه حد باید به این گروه اجازه حرکت و تعرض به ارزش ها، فرهنگ و منافع کشور داده شود؟ آیا زمان آن نرسیده که برای همیشه ساختاری که منجر به چنین سلبریتی هایی در کشور می شود تخریب شود و ثانیا جلوی حرکت این سلبریتی های ناسالم گرفته شود؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید