با مجموعه فدراسیون + عکس تعامل سازنده ای خواهیم داشت

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789880

خبر خوش برای مدیرعامل باشگاه پیکان در بازدید از پیست آزادی؛

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان از هیپودروم آزادی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیلرانی، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان گفت: بسیار خوشحالم که فرصت خدمت برادر عزیزم دکتر ناظمی و تیم مدیریتی ایشان در پیست آزادی را دارم.

وی افزود: این بازدید برای من تجربه بسیار خوبی بود و قطعا حضور در پیست برای آشنایی بیشتر با این رشته های هیجان انگیز یک آشنایی عمیق خواهد بود.

محمدی با اشاره به تجربه ورزشی خود گفت: رشته اصلی کار چند ساله من فوتبال است اما به رشته های دیگر هم علاقه دارم. ماشین و موتورسواری هم سرگرمی های من هستند.

وی در خصوص همکاری پیکان با فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیلرانی افزود: با توجه به رسالت گروه صنعتی ایران خودرو در بهینه سازی محصولات خود، در تلاش هستیم تا از ظرفیت پیست آزادی و فدراسیون بهترین استفاده را ببریم.

وی بیان کرد: امیدوارم با حضور ناظمی که از نظر خلاقیت و اجرای ایده های نو در فدراسیون از حضور او اتفاقات خوبی را شاهد بوده، بتوانیم باشگاه پیکان را جزو رسالت موتورسواری قرار دهیم. و فدراسیون خودرو با تعامل نزدیک.

محمدی گفت: قول می دهیم همکاری بسیار نزدیک و سازنده ای با فدراسیون به سرپرستی دکتر ناظمی داشته باشیم و ثمره آن برای علاقه مندان و ورزشکاران این رشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به تعاملی که بین باشگاه و فدراسیون وجود دارد، تلاش می کنیم تا مانند گذشته باشگاه پیکان را به صورت تیمی در لیگ خودرو در بالاترین سطح و به صورت حرفه ای داشته باشیم.

وی افزود: ایران خودرو بزرگترین کارخانه خودروسازی خاورمیانه است و برای ارتقای برند خود نیازمند فعالیت یکسان در زمینه تبلیغات و مدیریت تیم است.

8cd0bc06 0906 4945 beb8 beb030f5a93b خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید