بخش خصوصی عزم جدی برای احیای و پویایی تولید و صادرات دارد / نیاز به تأسیس دانشکده سنگ در کشور

زمان: 20:11
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776314

سلیمی گفت: بخش خصوصی در دولت جدید عزم جدی برای احیای مجدد و احیای تولید و صادرات دارد و بنابراین دولت و مجلس باید با رفع و رفع موانع از آنها حمایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ، سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس امشب در پایان نمایشگاه سنگ محلات اظهار داشت: به دولت جدید وظیفه ای داده می شود و 15 هکتار اختصاص می یابد.

سلیمی گفت: سرمایه گذاری در نمایشگاه سنگ 500 میلیارد ریال است و باید به 2 تریلیون افزایش یابد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ، مشارکت در نمایشگاه سنگ محلات 40 درصد افزایش یافته است و این نشان دهنده امید فعالان بخش خصوصی به دولت جدید است که قابل توجه است.

عضو دفتر ادامه داد: یکی از نیازهای امروز ایجاد زمینه برای صادرات در نمایشگاه است ، زیرا با توجه به اینکه رویکرد دولت جدید توسعه صادرات غیر نفتی است ، گامی بزرگ در این راستا است. “

وی افزود: متأسفانه به دلیل عدم توجه به زیرساخت های صادراتی در دولت قبل ، کشورهای اطراف از ایران جلوتر هستند و این تأخیر باید جبران شود.

سلیمی با اشاره به اینکه تأسیس دانشکده سنگ در کشور و احیای آن برای راه اندازی یک مرکز تحقیقاتی در زمینه سنگ ضروری است ، تصریح کرد: متأسفانه دولت های یازدهم و دوازدهم این مطالعه را به طور کامل تعطیل کرده اند که تعجب آور است و باید احیا شد “

نماینده مردم محلات و دلیدجان در مجلس با تأکید بر اینکه صد درصد نمایشگاه سنگ توسط بخش خصوصی ایجاد شده است ، افزود: “این نشان دهنده ظرفیت عظیم بخش خصوصی است و امروز آنها به دولت سیزدهم امیدوارند. به گرفته شود

وی افزود: بخش خصوصی در دولت جدید عزم جدی برای احیای مجدد و احیای تولید و صادرات دارد و بنابراین دولت و مجلس باید با رفع و رفع موانع از آنها حمایت کنند.

سلیمی افزود: خوشبختانه وزیر سکوت دولت سیزدهم دارای روحیه جهادی و پشتکار زیادی است و این دولت امید را در دل مردم زنده کرده است و باید تقویت شود.

وی گفت: ما باید مسیر صادرات را باز کنیم و این نیازمند تلاش و عزم جهادی است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید