بدحجابی عامل سست بنیان خانواده/خطری که باید جدی گرفته شود!

ساعت: 09:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790736

دست‌های پنهان در جلوه‌های مختلف، برای رسیدن به اهداف شوم خود، ابتذال را ترویج می‌کنند و الگوهای آشکار زندگی را به‌ویژه در میان زنان مسلمان ایرانی رواج می‌دهند تا بنیان خانواده‌ها را سست کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، موضوع حجاب و عفاف همواره یکی از موضوعات مهم دینی، فرهنگی و اجتماعی بوده است که گاه نهادها و نهادهای دولتی و عمومی از جمله رسانه های گروهی اعم از جلسات، شنیداری و مکتوب به آن پرداخته اند. نقش مسلم در ترویج یا تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه.

حجاب و عفاف آثار فردی و اجتماعی دارد و علاوه بر ایجاد آرامش برای فرد، آسیب های اجتماعی را نیز در جامعه کاهش می دهد.

یکی از آثار حجاب و عفاف را می توان در حفظ وحدت و بنیان خانواده دانست، معضلی که سال هاست در جنگ نرم دستمایه دشمنان بوده و برای رسیدن به اهداف خود در جنگ نرم با حجاب. و ترویج بی حجابی برای تداوم نظارت بر تضعیف بنیان خانواده و در نتیجه رسیدن به اهداف خود وارد بدحجابی شده اند.

اما امروزه شبکه‌های اجتماعی نیز مستقیماً در خدمت این هدف دشمنان هستند و دست‌های پنهان در ظاهر فروش اقلام تزئینی، زیورآلات و لباس‌های مد جدید و حتی انواع موزر و اپیلاتور زنانه و غیره برای ترویج ابتذال ترویج مدل های افشا شده از زندگی به ویژه در میان زنان مسلمان ایرانی صحبت می کنند.

دشمن آگاه است که در استفاده صحیح از حجاب مفاهیم بلندی وجود دارد که مهمترین آنها عفاف، عفاف که حجاب ساز مبارک و زن با حجاب کامل و برتر اسلامی است، باید باشد. برای این کار و ترویج ابتذال و گسترش الگوهای افشاگری در بین زنان ایرانی به طرق مختلف تلاش کنید.

هدف دشمنان تشویق به بی حجابی و متزلزل شدن بنیان خانواده است

امام جمعه میاندوآب در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فرهنگ حجاب و عفاف مانع از ترویج فساد و ابتذال می شود. می توانند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با اشاره به اینکه اندلس کشوری مسلمان است که توسط دشمنان اسلام با ولنگاری و تفرقه فرهنگی ویران شده است، گفت: دشمنان اسلام هفت راه حل برای رسیدن به اهداف خود در اندلس دو اندیشیده اند. از جمله ابتذال و اختلاف فرهنگی بود.

وی افزود: اندلس بی حجاب نابود شد و اگر در کشوری فرهنگ حجاب نباشد، همت می شود و در نتیجه دشمنان به راحتی به اهداف خود می رسند.

حسن زاده گفت: انقلاب اسلامی ما مبتنی بر حجاب و ارزش ها و آمیخته با ارزش های دین و اسلام است. و این هدف را عینی بیان می کنند و به همین دلیل باید هوشیار باشیم.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: برای داشتن جامعه ای سالم باید حجاب و عفاف را که هم برای زنان و هم برای مردان جامعه است ترویج و رعایت کنیم.

عدم رعایت حجاب و عفاف بنیان خانواده را سست می کند

فرماندار میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه دشمنان در حال برنامه ریزی و ترویج لغو حجاب و عفاف هستند، عدم رعایت حجاب و عفاف را تضعیف خانواده دانست.

حسام شیرازه محبت افزود: حجاب و عفاف مقوله ای نیست که فقط مختص زنان باشد بلکه مردان نیز در این زمینه تکلیفی دارند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تلاش کنند، افزود: باید از فرصت های مختلف از جمله فضای مجازی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف استفاده کنیم.

زوال شخصیت و متزلزل شدن بنیان خانواده ها از پیامدهای بد حجابی است

فرمانده انتظامی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: عفاف و حجاب دو ارزش بسیار ارزشمند در جامعه اسلامی است و رعایت آنها موجب حفظ سایر ارزش های اسلامی می شود.

سرهنگ فهرالدین رستم پور با بیان اینکه زنان محجبه و مردان عفیف از سایر آسیب های اجتماعی جامعه مبرا هستند، افزود: زوال فرد و بنیان متزلزل خانواده ها از پیامدهای بد حجابی و افول امنیت اجتماعی است.

وی گفت: تحکیم بنیان خانواده ها، حضور سازنده و سالم زنان در جامعه، ایجاد آرامش، کاهش مفاسد و رشد فضایل اخلاقی و احترام به زن از آثار خوب حجاب و عفاف در جامعه است. “

رستم پور با اشاره به اینکه وضعیت فعلی عفاف و حجاب برخی افراد جامعه شایسته جامعه اسلامی نیست، تصریح کرد: نمایش دهید.

حجاب و عفاف موجب استواری و دوام نهاد خانواده است

مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما، تخریب عفاف و حجاب در جامعه اسلامی را یکی از توطئه های اصلی دشمنان دانست. سبک زندگی غربی با از بین بردن عفت اجتماعی یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

کری با اشاره به اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، گفت: حجاب و عفاف در جامعه موجب پایداری و ماندگاری نهاد مقدس خانواده و آرامش در جامعه و شخصیت زن در جامعه می شود.

وی افزود: دشمنان امروز با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی «شخصیت و کرامت دختران» را هدف جنگ نرم قرار داده اند و از این رو زنان باید با حفظ حجاب و عفاف هوشیار و آگاه از توطئه های دشمنان باشند.

حجاب و عفاف زینت است

این ورزشکار میاندوآبی همچنین از حجاب به عنوان یک ارزش سخن گفت و به خبرنگار ما گفت: ما مسلمانیم و حجاب یکی از ارزش های دینی و دینی جامعه ماست و وقتی به عنوان ورزشکار و با حجاب در مسابقات موفق می شود، ما روی صحنه می رویم، در واقع فرهنگ و ایمان خود را به جهانیان نشان می دهیم.

این دانشمند افزود: حجاب نه تنها مانع موفقیت زنان ایرانی است، بلکه ورزشکاران ایرانی بارها ثابت کرده اند که زنان ایرانی می توانند موفق باشند و همچنین با حجاب باشند.

این ورزشکار موفق و قهرمان میاندوآبی گفت: حجاب و عفاف زینت قهرمانی یک ورزشکار ایرانی است و تمام تلاشم را کردم تا با کسب مدال ثابت کنم که بانوان هم توانمند هستند و حجاب حدی ندارد.

رسیدگی مسئولان به موضوع حجاب و عفاف حیاتی است

خلاصه اینکه در پرتو حجاب، پیوندها و علایق خانوادگی تحکیم می شود، امنیت و آرامش ایجاد می شود و حضور سالم و مؤثر زنان نیمی از جامعه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و… این امر تضمین شده است و می تواند به همین دلیل حجاب از ضروریات اسلام شمرده شده و توجه به این مهم برای مسئولین امری حیاتی به نظر می رسد.

از سوی دیگر لازم است مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی و متولیان امر حجاب بر جایگاه حجاب و عفاف تاکید و با متخلفان در این زمینه برخورد کنند و از رسوخ مصادیق فرهنگ مبتذل غربی با آن جلوگیری کنند. نام و عنوان جوانان پاک انقلابی ما هر چه باشد بتوانیم جامعه را به محیطی مناسب برای کار و تلاش تبدیل کنیم و سلامت روحی و اخلاقی جامعه را در کمال آرامش روحی و جسمی تضمین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید