بدنه ارتش مردمی، مذهبی، انقلابی و بصیر است


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823095

سعیدیان گفت: همکاری ارتش با مردم در سال 57 منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز ارتش قوی، مکتبی، انقلابی، مردمی و با بصیرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; مهدی سعیدیان فرمانده تیپ 38 زرهی، محمد رسول الله تربت جام، ارتش جمهوری اسلامی و یاد و خاطره 49 هزار شهید ارتش گفت: همکاری ارتش با مردم در سال 57 منجر به پیروزی نظام اسلامی شد. انقلاب و امروز ارتش قوی، مکتبی، انقلابی، مردمی و بصیر است.

وی افزود: دشمن در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال انحلال ارتش بود. با درایت و فرماندهی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خمینی(ره) این قیام در نطفه و به افتخار حماسه سازان لشکر امام خمینی خنثی شد.«آن را روز ارتش نامیدند.

فرمانده تیپ 38 زرهی محمد رسول الله تربت جام گفت: ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و سایر عملیات ها در کنار سایر نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع از دستاوردهای انقلاب 49 عملیات گسترده پیروزمندانه انجام داده است. . آهن و بهره گیری از آموزه های دینی آماده فداکاری است و ریشه های مستحکم ارتش مقتدر مرهون همدلی های ارتش و سایر نیروهای مسلح است که با هم افزایی مردم، امنیت پایدار را در کشور برقرار کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید