امروز ارتش صراحتاً یک ارتش مردمی است.


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813766

امیر گلمالیان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار ماموریت های سنگین نظامی در هر بحران و هر حادثه غیرمترقبه ای مانند سیل، زلزله، بیماری، ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه زمینی در کنار مردم است. نیروهای نوک پیکان و آمادگی کامل با مردم این را به فال نیک می گیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر سرتیپ دوم گلمالیان در همایشی که با حضور جمعی از بازنشستگان و ایثارگران ستاد منطقه ای نزاجا و ستاد عالی نظامی آجا در جنوب شرق برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: اولین نکته توجه ویژه به نسل جوان است. به عنوان پایه نهضت و کمال روزافزون در مسیر انقلاب اسلامی.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: در چشم انداز قرارگاه ارتش جنوب شرق در سال 1400 توجه ویژه به جانبازان و بازنشستگان به عنوان مربیان و پیشتازان نسل جوان به عنوان اهداف راهبردی آنان است. ما از آنها سود بیشتری خواهیم برد. تجربه نسل جوان ما و تمام تلاش ما این است که از این گسست نسلی جلوگیری کنیم.

وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران خود را به عنوان یک ارتش معنوی سه بعدی در کشور معرفی کرده است که بعد اول آن نظم و انضباط است که سرلوحه کار همه ماست و بقای یک سازمان را ارزیابی می کند. . بیشتر نهادینه شده است.

امیر گلمعلیان با اشاره به بعد دیگر ارتش معطوف به معنویت گفت: بعد دیگر ارتش با محوریت ارتش، ارزش های مهارت و دانش است که برای ارتش امروز جمهوری اسلامی ضروری و هم افزا است. و مخصوصاً زمین خوشبختانه نیروها در زمینه دانش و مهارت هستند. خود ارتش عالی هستند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی در حوزه تهدید، دفع و بازدارندگی وابسته به تامین نیازهای عملیاتی روز نیست، گفت: آمادگی داریم در مدت زمان کوتاهی وارد ارتش شویم. ، تهدید هل داده و سالم به لانه خود برگرد که امکان پذیر نیست. مگر اینکه دانش و مهارت کارکنان نیروهای مسلح و تجربه این کار را ارتقاء ندهید، جانبازانی دارید که پیشرفت دوران دفاع مقدس را رصد کرده، تهدید را لمس کرده و ممکن است در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند.

امیر گلم علیان خاطرنشان کرد: بعد سومی که برای ارتش معنویت محور تعریف کرده ایم، گنجاندن ارزش ها و تعالی معنوی و بصیرتی در بطن آموزش است و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی است. از کلمه در حال دادن است.

وی گفت: این ارتش معنوی و سه بعدی قطعا بدون ارتباط گسترده و تعامل سازنده با پیشکسوتان نمی تواند به اهداف والا و متعالی دست یابد.

امیر گلمالیان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار ماموریت های سنگین نظامی در هر بحران و هر حادثه غیرمترقبه ای مانند سیل، زلزله، بیماری، ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در کنار مردم است. نیروی زمینی در نوک پیکان است و ما به راحتی این را به عنوان یک فال نیک برای مردم می پذیریم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم در موضوع جهاد گفت: به شما عزیزان آماده و درخواست کرده و دست یاری به سوی شما عزیزان و جهاد تبیین ماهیت معنایی آن دراز کرده ایم. انتقال حقایق به نسل بعدی و جلوگیری از تحریف وقایع است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: امروز ارتش صراحتاً یک ارتش مردمی است و بارها از مقام معظم رهبری مدال افتخار کسب کرده ایم. اسلامی و معنوی و دینی بیش از هر زمان دیگری و دست بچه های انقلابی است که سند افتخاری است که به زبان آنها بیان شده است و ما رایگان دریافت نکرده ایم.

وی گفت: امروز در شرایطی که بسیاری از دشمنان خارجی دوست ندارند روی صحنه باشند و تأثیرگذار باشند، اما عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران و فعالیت ما در عرصه های مختلف باعث شده ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب ترین عنصر در همه نظرسنجی ها سازمان در چشم مردم است که برکت حضور افراد ارزشمندی مانند شما پیشکسوتان در نیروهای مسلح است.

در پایان این همایش از 30 نفر از بازنشستگان و ایثارگران حوزه های دانشگاه منطقه ای نزاجا و رئیس نظامی آجا در جنوب شرق کشور تجلیل و ارزیابی شد.

انتهای پیام/https://armanekerman.ir/vdcdzk0fkyt0xs6.2a2y.ht

دیدگاهتان را بنویسید