رفتار سلطه جویانه آمریکا در منطقه نباید فراموش شود/ ارتش ایران یک نیروی مردمی است


ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812555

استاندار اصفهان گفت: در هر کجای دنیا که جنگ و کشتار اتفاق می افتد به بدبختی انسان ها می انجامد اما واقعیت موضوع رفتار سلطه طلبانه آمریکا در منطقه است که نباید فراموش شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سید رضا مرتضوی امروز چهارشنبه (13 اسفند) در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی معظم کل قوا در اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نظام استکبار و آمریکا همه جا هستند، استکبار در همه آمریکایی ها مشهود است. کشتار در عراق و سوریه سالهاست که مورد توجه جهانیان قرار نگرفته است، اما جنگی که امروز در اروپا موج می زند واکنش های بسیاری را برانگیخته است.

استاندار اصفهان افزود: حتی تصویر یک کودک فلسطینی که اکنون در زندان رژیم صهیونیستی است به عنوان کودکان اوکراینی به تصویر کشیده می شود تا موضع حق و باطل را تغییر دهد. هرجای دنیا که جنگ و کشتار باشد به بدبختی انسان ها می انجامد اما واقعیت موضوع رفتار سلطه طلبانه آمریکا در منطقه را نباید فراموش کرد.

وی گفت: امروز مردم در سراسر جهان به جنایات و جنایات رخ داده در خاورمیانه پاسخی نداده اند و این نشان دهنده نگرانی شدید اوکراین است. البته تعریف ظلم و تجاوز در بین مردم دنیا بستگی به سهم مردم مظلوم دارد.»

مرتضوی تاکید کرد: امروز هویت ارتش در جمهوری اسلامی تغییر کرده است. ارتش مدافع ارزش‌ها و نیرویی وفادار، مبارز و مردمی است که در همه چالش‌های کشور از جمله سیل، زلزله و همه‌گیری تاج و تخت حضور دارد. ارتش در مقابل دشمن نیرویی مقتدر، کارآمد و شجاع است که در عرصه های مختلف مورد نیاز برای دفاع آزموده شده و آموزش های نسل را به خوبی انجام داده و خواهد کرد.

وی یادآور شد: چند سال بعد دیدیم که امیر آذر افروز در دوران حکومت خود کارهای بسیار خوبی انجام داد که باید قدر آن را دانست. امیر میهن دوست همچنین فرماندهی عالی نظامی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه را برعهده دارد که باید انجام دهد موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید