برای آزادی زندانیان مبالغ هنگفتی هزینه کنید


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806409

خانواده خیرخواه شهرکرد چهار زندانی را آزاد کردند.

خانواده نیکوکار شهرکردی با حضور در ستاد دیه چهارمحال و بختیاری، هزینه های چهلمین سالگرد یادبود مادر فقید خود را توزیع کردند، ماه بیگم گلمیان را به آزادی زندانیان غیرعمد اختصاص دادند و در آزادی چهار زندانی مشارکت داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ یکی از مفاهیم ارزشمندی که در طول تاریخ یکی از اصول همه شریعت و سنن به ویژه اسلام به شمار می رود و در آموزه های اسلام بسیار مورد توجه و سفارش قرار گرفته است، مهربانی و رحمت در جامعه است.


در عصری که مردم تقریباً برای یکدیگر ارزش قائل هستند، صدقه به زیباترین عمل تبدیل شده است.


مصادیق اعمال خیر از کمک به تأمین مهریه گرفته تا کمک به آزادی زندانیان که همگی صدقه جاری در دنیا و آخرت هستند.


در همین راستا خانواده شهرکردی با تقسیم هزینه های این مراسم بین 40 مادر خود، چهار زندانی را در زندان آزاد کردند.
یکی از بازماندگان آن مرحوم در این خصوص گفت: با توجه به شورای معصوم(ع) برای پرداخت صدقه جاری و پس از مشورت با اعضای خانواده، تصمیم گرفتیم هزینه این مراسم خیریه را صرف کنیم و زندانیان را از حالت غیرعمد آزاد کنیم. جنایات به نیت روح آن مرحوم شاد است امیدواریم این سنت در استان چهارمحال و بختیاری تداوم یابد.


مجید صیادی، مدیر ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری با تمجید از این اقدام گفت: حضرت ذاصل اکرم (ص) فرمودند بعد از رحلت مؤمنی، ارتباطش با دنیا قطع شد، جز این که صدقه یا علم باشد. او از. مارک یا کودک مناسب.


وی افزود: مطمئناً برکت خانواده هایی که از کمک های این خانواده بهره مند می شوند، همیشه ذخیره ای برای آینده این بانوی عزیز خواهد بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید