برای برپایی کنگره شهدا باید از تمام اختیارات قم استفاده کرد


ساعت: 22:42
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885725

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: همه نهادها و ظرفیت های استانی باید در برگزاری کنگره و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیج و نقش آفرینی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا احمد حاجی زاده، امروز در دیدار مسئولان کنگره ملی شهدای استان قم با مدیران رسانه که در سالن همایش شهید جمکرانی خانه معلم قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در کشور خود تنها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.وی تصریح کرد: همه کنگره هایی که سالانه در سراسر کشور برگزار می شود توسط رهبری مدیریت می شود و ایشان بر همه برنامه ها نظارت دارند و نظر خود را در خصوص بحث ایثار، جهاد و بحث بیان می کنند. شهادت

وی بیان کرد: انتظار رهبری از برگزاری یادواره ها و همایش ها این است که این مراسم انرژی مضاعفی در جامعه ایجاد کند و اندیشه ها اصلاح شود. در یادواره های شهدا باید آگاهی رسانی شود و پیام شهدا به مردم ابلاغ شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم اصل کنگره شهدا را موضوعیت و منطبق بر منطق فرهنگ قرآنی دانست و گفت: یاد شهدا ذکر است و یاد خداست. خداوند متعال. «بحث آغاز برگزاری کنگره های شهدا نیز به دوران صدر اسلام برمی گردد.

وی افزود: اگر خطبه 117 نهج البلاغه را مرور کنیم، خواهیم دید که معلمان وارسته حضرت علی (علیه السلام) خود یاد و خاطره شهدای جنگ صفین را گرامی می دارند و رشادت ها و جانفشانی های شهدا را تبیین می کنند.

حاجی زاده با تاکید بر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان، تصریح کرد: کل استان قم، همه نهادها و ظرفیت های استانی باید بسیج و در برگزاری کنگره و ترویج فرهنگ خودسازی نقش آفرینی کنند. -ایثار و شهادت

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه نباید غفلت شود و باید توجه داشت که اکثریت مخاطبان ما جوانان و نوجوانان هستند که باید برنامه های ویژه ای برای آنها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید