هدف کنگره باید ارتقای نظام و رهبری باشد/ نیت شهدا پیام داده است


ساعت: 13:28
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839994

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه فعالیت ها و نیات خیر شهدا پیامی را برای آنان به همراه داشته است، گفت: هدف نهایی کنگره شهدای روحانی باید ارتقای نظام و رهبری باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سعیدی صبح امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و اعضای کنگره شهدای روحانی که در سالن پشت محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: برخی می گویند که این کنگره مزایای سوغاتی چیست؟
وی ادامه داد: برگزاری کنگره های شهدا درسی از ماجرای حادثه غدیر است که با عظمت ساخته شد و به فراموشی سپرده شد، بنابراین این یادواره ها باید برگزار شود.
تولیت حرم حضرت معصومه(س) ریشه کسانی است که نمی دانند چرا باید از این الگوها در واقعه غدیر تجلیل شود، گفت: شهدای روحانی کسانی هستند که با تبلیغات خود حقایق را به مردم می گویند. پیام داد و از مردم خواست که راه حفاظتی را که خود شهدا شهادت می دهند دست کم نگیرند.
وی گفت: روحانیت پیشتاز بودند و مردم به دنبال آن بودند.
آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه آسیب ها نیاز به شناسایی دارند، گفت: سال ها پیش کنگره به اشکال مختلف برگزار شد و صحبت هایی در این زمینه انجام شد که هزینه آن هزینه شد. اما به برکت تدبیر حضرت آقا این کنگره ها از حالت تشریفاتی خارج شد.
وی گفت: این کنگره ها و یادواره ها باید با خیر و برکت برنامه ریزی شود. این نعمت می تواند اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان، کمک امینانه و بسیاری موارد دیگر باشد. این موضوع باید یکی از فعالیت های مهم باشد.
تولیدی الحرمین با اشاره به اینکه فعالیت و نیات خیرخواهانه شهدا پیامی برای آنها داشته است، گفت: باید اسنادی برای این شهدا تهیه شود تا در این مراسم توزیع شود.
وی افزود: این نوع فعالیت باعث می شود کنگره ها و یادواره ها فراموش نشوند و زنده و سرزنده باشند.
آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه هدف نهایی کنگره شهدای روحانی باید ارتقای نظام و رهبری باشد، خاطرنشان کرد: کنگره نباید از مسائل کشور جدا شود، بلکه کنگره باید با مسائل مختلف کشور پیوند بخورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید