برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دو بسته مطالعاتی ویژه نوروزی را آماده می کنیم

وی افزود: در اولین بسته مطالعاتی ترویج فرهنگ مطالعه مفید و افزایش دسترسی مردم به کتاب و استفاده بهینه از فضای مجازی، هشت عنوان کتاب مفید و آموزنده در موضوعات مختلف، به صورت الکترونیکی و دارای مجوز برای انتشار در سایت اداره کل جامعه کتابخانه های استان قزوین در www.qazvinpl.ir بارگذاری شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: عناوین کتاب های بارگذاری شده در سایت اداره کل کتابخانه های عمومی استان شامل ابفیاض نماز چیست؟ چگونه نقد کتاب بنویسم؟ اخلاق و قوانین کارمندان و اخلاق در خانه.




برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی مهادویان در سایه دعای عهد



وی بیان کرد: در دومین بسته مطالعاتی که برای عید برنامه ریزی شده است، 50 رمان کلاسیک از سراسر جهان به صورت مختصر برای علاقه مندان به مطالعه ارائه می شود تا مخاطبان ضمن آشنایی با این منابع، کتاب های مطابق با سلیقه خود را مطالعه کنند. که بیشتر آنها در کتابخانه ها هستند. عموم مردم استان قزوین برای استقراض در دسترس هستند.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده 3 کتابخانه در استان قزوین در ایام نوروز دایر و فعال خواهند بود.



وی افزود: کتابخانه های عمومی شهید یدالله سلطانلو خرمدشت توکستان، کتابخانه یادگار امام شهرمحمدیه البرز و کتابخانه عمومی علامه دهخدا الوند در ایام تعطیل برای ارائه خدمات به جامعه هدف دایر هستند.

این مقام مسئول در ادامه به برگزاری مسابقه کتابخوانی «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» اشاره کرد و گفت: این مسابقه فرهنگی به مناسبت میلاد امام عصر (عج) با حضور معاونت فرهنگی مهدی موعود(عج) برگزار می شود. بنیاد.”

بخشودگی جریمه دیرکرد امانت کتاب در کتابخانه های عمومی استان قزوین



وی افزود: علاقه مندان تا 30 فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند; برای این کار می توانند برای دانلود فایل PDF کتاب به آدرس https://www.samakpl.ir مراجعه کنند.



محمد بیعی همچنین از بخشودگی جریمه دیرکرد امانت کتاب در کتابخانه های عمومی استان قزوین خبر داد و گفت: در صورتی که منابع به کتابخانه بازگردانده شود، جریمه دیرکرد امانت کتاب در کتابخانه های عمومی استان بخشیده می شود. اواخر آوریل 1401 د.



وی افزود: در سطح کشور مجموعه ای از برنامه ها از جمله قصه گویی تدارک دیده شده است که در این راستا 365 داستان از شب های 1401 در نظر گرفته شده است.



مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در پایان گفت: در این برنامه فرهنگی فرزندان ایران زمین از فروردین اول تا کنون میهمان 365 قصه از شب های سال خواهند بود. بله، در vnmplib@ انجام می شود و صفحه اینستاگرام روی koodakplib@ اجرا می شود.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید