برخورد قاطع با عوامل فساد در شهرداری اهواز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، رضا امینی شهردار اهواز روز دوشنبه در مراسم آغاز دهه کرامت شهرک اهواز در خیابان ساحلی اهواز گفت: تحریف.

وی با بیان اینکه برخی از قسمت های شهرداری اخباری دریافت می کند که عواقب ناخوشایندی برای عاملان دارد، افزود: برخی از افراد در شهرداری حقوق بشر را زیر پا می گذارند و من به آنها می گویم که اگر تاکنون این کار را نکرده اند به دلیل منافع است. اما بدانید که به زودی بررسی خواهند شد.

شهردار اهواز با بیان اینکه تغییر مدیران شهری برای بهبود شرایط حاکمیتی انجام می شود، گفت: مدیران شهری نه بر اساس روابط قومیتی و سیاسی، بلکه بر اساس شایستگی انتخاب می شوند.

امینی گفت: برخی از مشکلات اهواز ناشی از بی توجهی کارگران نیست، بلکه عوامل دیگری نیز این شرایط سخت را در اهواز ایجاد کرده است.

وی شهر را امانتی در دست مدیران دانست و ادامه داد: تحقق تحول در اهواز جز با حاکمیت جهادی، تلاش شبانه روزی، نظافت، همت و تلاش مضاعف و استفاده از دانش روز برای حفظ و نگهداری میسر نیست. شهر و مراقبت

شهردار اهواز با اشاره به دهه مسکن شهری اهواز گفت: طرح مسکن شهری نقطه شروع پاکسازی شهری اهواز است و این طرح در ماه های آینده ادامه خواهد داشت.

امینی افزود: اهواز این ظرفیت را دارد که شرایط بسیار بهتری نسبت به شرایط فعلی داشته باشد و وظیفه مدیران شهری است که این شهر را به بالاترین جایگاه خود برسانند.

وی هدف از اجرای پروژه خانه تکانی شهر را آماده سازی اهواز برای نوروز 1401 عنوان کرد و ادامه داد: تحقق اهداف این پروژه خارج از مسئولیت شهرداری بوده و لذا برای مدیران شهری، دستگاه های مختلف، هنرمندان شهروندان، سازمان های مردم نهاد نهاد و رسانه ها باید به کمک شهرداری بیایند.

شهردار اهواز با دعوت از تمامی شهروندان و دستگاه های اجرایی اهواز برای مشارکت در این طرح، ادامه داد: دهه جابه جایی به اهواز اولین قسمت از پروژه «شهر زیبای اهواز» است که هدف آن محوطه سازی شهری، بهسازی بصری و بصری است. زیباسازی شهری

امینی با بیان اینکه تمامی مجموعه های شهرداری اهواز به شکل های مختلف برای جشن نوروز بسیج شده اند، افزود: شهر متعلق به گروه، جناح سیاسی و مدیر خاصی نیست و هیچ مدیری افتخاری جز خدمت به مردم ندارد.

وی با تاکید بر لزوم انسجام، همدلی و هم افزایی در شهر برای ارتقای جایگاه اهواز، ادامه داد: شهر است، در حال تبدیل شدن است.

شهردار اهواز گفت: تغییر ساختارهای شهرداری اهواز، تقویت زیرساخت های لازم برای شهرسازی از جمله اقداماتی است که برای ارتقای کیفیت زندگی مردم اهواز دنبال می شود.

امینی ادامه داد: قطعاً ثبات مدیریتی یکی از کلیدهای اصلی موفقیت شهر است، اما این ماندگاری مدیران در شهرداری اهواز منوط به موفقیت آنها در آزمون خدمات رسانی و اجرای درست و موفقیت آمیز پروژه شهر زیبای اهواز است. “

وی افزود: اگر استانداری در این شهرداری با طرح های «شهر زیبای اهواز» و «دهه لرزان اهواز» همراهی نکند و از همه فرصت های موجود برای تحقق اهداف طرح استفاده نکند و یا در اجرای این طرح ها به درستی عمل نکند. برنامه ها قطعا در مدیریت شهرداری اهواز جای خواهد داشت.

شهردار اهواز به همه فرمانداران شهرداری اهواز هشدار داد: به همه فرمانداران و شهرداران مناطق اهواز به طور جدی هشدار می‌دهم که اگر در پروژه «لرزش منازل شهری اهواز» عملکرد مطلوبی نداشته باشند، جایی در مدیریت شهرداری نخواهند داشت. .

امینی گفت: اعتقاد من این است که کارکنان شهرداری به درستی کار خود را انجام می دهند و مدیران هستند که باید با برنامه ریزی و انسجام مسیر صحیح مجموعه مدیریت شهری را تضمین کنند.

وی با اشاره به تغییر روش پرداخت در شهرداری اهواز ادامه داد: در گذشته پرداخت حقوق ابتدا به روسا و کارکنان شهرداری مرکزی، سپس به کارکنان و در نهایت به کارگران شهرداری انجام می شد.

شهردار اهواز گفت: حقوق بهمن ماه کارگران شهرداری اهواز هم اکنون پرداخت شده است و حقوق کارکنان و راهبران شهرداری اهواز نیز در روزهای آینده پرداخت می شود.

امینی بازگشت اهواز به شرایط قبل را غیرقابل قبول دانست و ادامه داد: حذف پسماندهای بصری، حذف نخاله های ساختمانی، نظافت شهر، تعمیر و رنگ آمیزی جداول، پیاده روها و میادین، تعمیر روشنایی سبز، تعمیر چراغ های برق و همه موارد. تابلوهای عمومی و خصوصی در قالب پلان شهر برای خانه گهواره ای در دستور کار قرار دارد.

وی بر حذف و تغییر شغل زباله گردی در اهواز تاکید کرد و افزود: ساماندهی وضعیت پسماند و ترغیب به کار بهتر زباله گردها از جمله اقداماتی است که برای ارتقای هدف و انضباط شهر در اهواز انجام می شود.

انتهای ساق پا /

دیدگاهتان را بنویسید