برخورد قاطع قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی در ادارات

ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782178

علی روحانی زاده گفت: در صورت مشاهده مفاسد اقتصادی در ادارات قطعا برخورد قانونی خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ؛ علی روحانی زاده صبح امروز در جلسه حفظ حقوق بیت المال در رامسر گفت: ما امانتداران مردم هستیم و سفره ها امانتی است که حکومت اسلامی به ما سپرده است.

وی افزود: در موارد و مواردی که در صیانت از حقوق بیت المال وجود دارد، منابع طبیعی بیشترین اهمیت را دارد و اخیرا اقدامات خوبی از سوی این دستگاه انجام شده است.

دادستان رامسر گفت: مهمترین کاری که منابع طبیعی باید انجام دهند تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی، جنگل ها و جاده ها برای جلوگیری از هدررفت سود است.

این مقام مسئول گفت: زمانی که اراضی ملی و جنگل ها به نقشه های تک برگی کاداستر می رسند، از بین رفتن دسترسی به منابع طبیعی که با توجه به اقدامات اداره ثبت املاک جنگل ها با سند تک برگ ارائه می شود، خواهد بود. کاهش. .

روحانی زاده با تاکید بر اینکه پیوند دادن تعهدات ذاتی و قانونی ادارات به کمبود امکانات و نیروی انسانی، نشانه دوری از وظایف محوله است، افزود: است.

دادستان رامسر گفت: از فرصت ها و اظهارنظرهای قانونی مربوط به اقدامات فوری و عاجل برخی دستگاه های دولتی که قانونگذار در اختیار این ادارات و نهادها قرار داده است، به خوبی استفاده نشده است، از هرگونه تصرف، ساخت و ساز یا تغییر انتساب غیر مجاز جلوگیری شود.

روحانی زاده گفت: در مناطق ییلاقی و روستایی مکاتبات و نامه نگاری های ارسالی به ادارات به خوبی انجام می شود و دهیاران و شوراها باید طی جلساتی گزارش ساخت و ساز را بدهند و در صورت تخلف ساخت و سازهای غیرمجاز، موضوع را از طریق مراجع ذیربط و کمیسیون های ویژه پیگیری کنند.

وی افزود: در صورت عدم برخورد قانونی دستگاه های دولتی، مدیران دستگاه های دولتی با ضمانت های قانونی مواجه خواهند شد.

این کارمند با تاکید بر همدلی و همدلی بین ادارات و دستگاه های اجرایی تصریح کرد: در مکاتبات و مکاتبات بین دستگاه ها گاهی همدلی و همدلی لازم بین برخی دستگاه ها وجود ندارد.
وی افزود: در اعمال تبصره به اعضای حقوقی و مواردی که می توان اقدام قانونی کرد، برخی دستگاه ها رها شده و پیگیری لازم صورت نمی گیرد.

دادستان رامسر گفت: در روزهای یکشنبه و سه شنبه که ملاقات حضوری با مردم انجام می شود، حدود 50 درصد مراجعه کنندگان به دادسرا مربوط به دستگاه ها و خدمات دولتی هستند. تاکید می کنم در انجام کارهای حقوقی کوتاهی نکرده است آنها را توجیه و قانع کنید.

روحانی زاده گفت: ما در انجام تعهدات قانونی خود وظیفه مهمی در پیش داریم و دستگاه های اجرایی و دولتی موظفند گزارش های خود را از نحوه اجرای قوه قضائیه ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص مفاسد اقتصادی، اداری و مالی، مراجع نظارتی با ارائه گزارش خود به قوه قضائیه و هماهنگی جداگانه با قوه قضائیه، به منظور مقابله با قدرت الهی پاک و سالم اداری وارد این موارد شده اند. و سازمان های دولتی. بیایید باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید