برخورد پرسنل سپاه خراسان شمالی در مبارزه با کرونا/دشمن به دنبال تغییر باورهای عمومی است


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841510

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

سردار اسماعیل فرجی با بیان اینکه امروز خرمشهری داریم که آزادسازی آن بسیار دشوارتر است، گفت: کمپین کرونا از آن خرمشهرهایی است که سپاه برای رفع مشکلات مردم در مقابل کادر پزشکی ایستاد زیرا وظیفه آنها خدمت رسانی است. مردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرتارک از بوینورد، سردار اسماعیل فرج فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) هراسان شمالی صبح امروز در دومین نشست سلامت استان با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی انقلاب مردمی بودند، اظهار داشت: جبهه تاج فتح و فتح آفرید. و به اولویت اول انقلاب خدمت کرد.

وی با اشاره به واقعه بزرگ فتح خرمشهر ادامه داد: امروز خرمشهر را داریم که آزادسازی آن بسیار سخت‌تر است، کمپین کرونا یکی از شهرهای خرمشهر است که سپاه برای رفع مشکلات مردم در مقابل کادر پزشکی ایستاد. خدمت به مردم وظیفه آنها محسوب می شود.

سردار فرج با قدردانی از کادر پزشکی که در روزهای سخت تاج و تخت به مردم خدمت کردند، گفت: امروز در دیگر کارزارها می توانیم با الگوبرداری از آزادسازی هرمشهر بر مشکلات فائق آییم.

وی با بیان اینکه 43 سال است بر اساس اصول، اعتقادات و سیاست های مبتنی بر اسلام با استکباری مواجه بوده ایم که به دنبال حکومت بر جهان است، افزود: سیاست استکبار ضد بشریت و راه الهی و جمهوری اسلامی ایران آری است. ما برای احیای ارزش ها و مقدسات تلاش می کنیم و به همین دلیل با استکبار مواجه هستیم.

سردار فرجی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال آسیب رساندن به ما است، گفت: دشمن نمی تواند به حوزه نظامی و امنیتی آسیب برساند اما امروز با تغییر مداوم تاکتیک ها و ابزارها به دنبال فکر، اندیشه است و با خوی شیطانی، ایمان جامعه را سر راه می گذارد. .

وی ادامه داد: ما مدام در حال تغییر تاکتیک و ابزار در مقابل دشمن هستیم و این نبرد از 43 سال پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید