دشمن با نفوذ در عرصه فرهنگی به دنبال ارضای باورهای مردم است.

ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782256

حامد علایی با اشاره به اینکه اصلاح فرهنگ موجب اصلاح جامعه می شود، افزود: وظیفه مهم مسئولان فرهنگی جلوگیری از نفوذ فرهنگ های مبتذل غربی با افزایش و ترویج فرهنگ اسلامی و حیات دینی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس فرهنگی به تیتریک گفت: فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی باید مورد تشویق و تشویق مسئولان جامعه قرار گیرد.

حامد علایی ادامه داد: متولیان فرهنگی باید با فرهنگ هایی که به دشمن روی می آورند و به پوچ گرایی، فساد و اعتیاد دامن می زنند، مقابله کرده و فرهنگ الهی و معنوی را جایگزین آن کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح فرهنگ منجر به اصلاح جامعه می شود، افزود: وظیفه مهم مسئولان فرهنگی جلوگیری از نفوذ فرهنگ های مبتذل غربی با هم افزایی و ترویج فرهنگ اسلامی و حیات دینی است.

این کارشناس تصریح کرد: نفوذ به عرصه فرهنگی نیز برای تخلیه آرمان ها و اعتقادات مردم است و دشمن نیز در این زمینه برنامه ریزی کرده است.

علایی ادامه داد: فرهنگ عاشورا پس از گذشت سال‌ها همچنان زنده و پویا است و می‌تواند پاسخگوی نیازهای بشر در هر عرصه‌ای باشد، بنابراین فرهنگ ما سرشار از آموزه‌ها و ارزش‌های دینی است که دشمن از آن هراس دارد و باید تبیین شود و جامعه را نهادینه کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها عرصه ای که انقلاب اسلامی را می توان در آن استقرار داد، حوزه فرهنگ است، بنابراین باید برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشت تا همه سلاح های دشمن. با فرهنگ غنی مذهبی و معنوی آن را خنثی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید