دشمن امروز باورهای دینی مردم و جوانان را هدف قرار داده است


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892199

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: جنگی که امروز دشمنان انجام می دهند، جنگی ناجوانمردانه است و بزرگترین تهدید برای دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی است زیرا اعتقادات دینی مردم و جوانان را هدف قرار داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار ابوالفضل شکارچی شب گذشته در مراسم بزرگداشت 500 شهید امام سجاد (ع) که در حسینیه امام خامنه ای گلزار علی بن جعفر (ع) برگزار شد، گفت: در عصری هستیم که حق و باطل با هم آمیخته شده است. و غیر از انسانهای بصیر، هیچ کس قدرت تشخیص حقیقت را ندارد.

وی گفت: اکثر کسانی که در روز عاشورا با امام حسین (علیه السلام) روبرو شدند مسلمان بودند، اما راه راست را با راه باطل اشتباه گرفتند و یزید را به جای امام انتخاب کردند و این خطری است که بشر را تهدید می کند. در طول تاریخ حتی امروز ما را بیشتر از قبل تهدید می کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تصریح کرد: شاخص ترین ویژگی شهدا بصیرت آنها بود. شهدا با التماس و تمسخر همدیگر را به این کار پرخطر بپذیرند. اکثر شهدا چهره امام راحل را از نزدیک ندیدند اما امام خمینی (ره) در جماران دستور دادند و شهدا در میدان نبرد علیه باطل جان خود را فدا کردند.

وی گفت: وقتی انسان جای حق و باطل را عوض می کند، سنگدل و ظالم می شود و در عاشورا شاهد این سنگدلی و قساوت یزیدیان هستیم. داعش نیز مصداق بارز قساوت قلب و بی رحمی است که فکر می کردند حق با آنهاست.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهدا به بهترین نحو ممکن به وظیفه خود عمل کرده اند، افزود: شهدا دین را بر دوش ما گذاشتند و همیشه سفارش می کردند که پرچم نکنیم. سقوط به زمین بلند کرده اند.» حامی فقیه باشید» و «میدان جولان را به خائنین علیه نظام و انقلاب اسلامی ندهید». وقتی وصیت نامه شهدا را مرور می کنیم چنین جملاتی بیرون می آید.

وی ابراز داشت: فقط خداوند متعال می تواند اجر شهید و اجر را به خانواده معظم شهدا بدهد. بشریت به هیچ وجه نمی تواند فداکاری شهدا و شهادت و ایثار رزمندگان را جبران کند.

شکارچی ادامه داد: شهدای عزیز ما با معرفت کامل و دلی پاک به میدان نبرد علیه رژیم بعث عراق رفتند و با عشق برای پاسداری از میهن اسلامی ظاهر شدند. امروز ما با شرایط آشفته و دشمنان سخت تری نسبت به دشمنان گذشته روبرو هستیم. دشمن در دوران دفاع مقدس چندان پیچیده نبود، اما جنگ امروز یک جنگ ناجوانمردانه است و بزرگترین تهدید برای دین مقدس اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جنگ امروز که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ نرم و جنگ ترکیبی است، اعتقادات دینی و اعتقادی مردم و جوانان را هدف گرفته است. این جنگ بی خون حجاب را از زنان و دختران جامعه ما برمی دارد و جوانان را بدون فشار از مسجد و نماز جمعه جدا می کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خطاب به جانبازان دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شما که پرچمدار این عرصه هستید و دوران دفاع مقدس و دوران جنگ را درک کرده اید، رسالت سنگینی بر دوش خود دارید. . نسل هایی که جنگ و امام راحل را ندیدند و فراز و نشیب های انقلاب را تجربه نکردند باید هدایت شوند.

دیدگاهتان را بنویسید