برخی از شورشیان در خارج از کشور آموزش دیده بودند


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903236

وزیر کشور با بیان اینکه برخی از فتنه گران در خارج از کشور آموزش دیده و برای آنها پول ارسال شده است، گفت: یکی از آنها به طور مرتب حواله می شد و هر 10 تا 15 دقیقه یکبار حدود 25 تا 30 میلیون به حساب این افراد واریز می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور اولین همایش جهادگران تبیین دانشگاه که امروز در معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تحت پوشش سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، این موضوع را مطرح کرد.

با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استاد در ذهن شاگردان خود جایگاهی تأثیرگذار دارد؛ وی بیان کرد: اساتید دانشگاه با ذهن ها کار می کنند و اگر ذهن ها آماده باشد، شناخت حقیقت و جست و جوی حقیقت و شناخت واقعیات بسیار آسان می شود، اما اگر در جنگ بزرگ شناختی دشمن اسیر شده باشد. ذهن یا ذهن دچار نقص های بزرگ شده است.

دکتر وحیدی خطاب به اساتید دانشگاه افزود: امروز در نظام امپراتوری رسانه ای دشمن و استکبار می بینید که دیگر مبانی مطرح نیست و هیچکس از شما مبانی اسلام را نمی پرسد، بحث ساختاری است. .

وی با اشاره به نقش رسانه های معاند در ناآرامی های اخیر تاکید کرد: جالب اینجاست که کسانی که ایران را به خاطر حمایت از غزه و لبنان مورد انتقاد قرار می دادند، اکنون کار خود را با شبکه های فارسی زبان مرتبط با عربستان سعودی همسو می کنند! عربستان که در یک روز 82 نفر را سر برید یا یک خبرنگار را تکه تکه کرد، آنقدر رسوایی به راه انداخت که حتی آمریکایی ها هم نتوانستند آن را پوشش دهند، اما باید دید اگر برخی دستورات شبکه مرتبط با عربستان را انجام دهند چه اتفاقی می افتد. عربستان این سوال مهم است، باید دید دشمن چه می کند و چه باید بکنیم.

وزیر کشور با اشاره به تلاش رسانه ای غرب و آمریکا برای آسیب رساندن به انقلاب و مردم یادآور شد: در آمریکا به مدت یک هفته 1504 مقاله، در انگلیس به مدت 9 روز 720 مقاله، در اتحادیه اروپا از 16 سپتامبر تا 24، 134 مقاله. آلمان 830 مقاله، فرانسه 655 مقاله، اسپانیا 207 مقاله، ایتالیا 497 مقاله در مورد خانم مهسا امینی نوشته شده است، همچنین دیروز اعلام شد که 240 میلیون توئیت در این مورد انجام شده و برای چندین هزار کاربر با استفاده از ربات است.

وی خاطرنشان کرد: البته برخی از آنها سازماندهی شده و آموزش دیده بودند و با آنها بسیار خشن برخورد شد. وقتی با تعدادی از مجروحان حوادث اخیر آشنا شدیم، متوجه شدیم که این افراد سازمان یافته و آموزش دیده به تعدادی از مجروحان گفته اند که می خواهیم چشمان شما را برداریم و به همین دلیل تلاش کرده اند.

وزیر کشور افزود: در ناآرامی های اخیر هسته های مختلفی فعال بودند به عنوان مثال هسته های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعال بودند و به ازای هر کوکتل مولوتف به برخی افراد 500 هزار تومان داده می شد.

وی ادامه داد: آمریکا چه قبل و چه بعد از انقلاب تمام تلاش خود را علیه ملت ایران انجام داد و جالب است که با همه اینها عده ای در این کشور همچنان از آمریکا حمایت می کنند و می خواهند چهره خوبی به آمریکا نشان دهند، این همان جنگ است. شناختی

دیدگاهتان را بنویسید